hallvis Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Topic sier vel det meste. Har ikke brukt AE på lenge og har begynt å leke meg igjen. Vil se hva jeg gjør i fullscreen. Synes å huske at det var tilde-tasten, men jeg har norskt tastatur og det funker ikke. Endret 6. desember 2007 av hallvis Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok.... Det er tilde-knappen jeg er ute etter, men på min norske laptop funker ikke det.... Går ann å modifisere shortkeysene hvis man går inn i: C/:Documents and Settings[username]Application DataAdobeAfter Effects7.0Adobe After Effects 7.0 Shortcuts.txt - eller noe i den duren.. Men jeg har ikke sjangs å gjøre dette. Har ikke peiling på hva jeg skal se etter.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 OK! Fant det ut! Gå i shortkey-fila og til første gruppe: ["AE_TopLevelWindow"] "SelectNextTab" = "(Alt+Shift+.)" "SelectPrevTab" = "(Alt+Shift+Comma)" "ToggleTabPanelMaximize" = "(`)" "ZoomWindowMega" = "(Ctrl+Backslash)(Ctrl+Yen)" "ZoomWindowMegaMainMonitor" = "(Ctrl+Alt+Backslash)(Ctrl+Alt+Yen)" Forandre "ToggleTabPanelMaximize" = "(`)" hvor ` kan være hva du vil. Jeg anbefaler | som er rett over TAB. Allright! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå