Gitaristen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Laptopen/bærbaren skal kunne ta Crysis, Gta, Nye store spill Osv. Men dette er oppsettet jeg vil ha på laptopen min: Harddisk: 200GB og opp...(hvis det går ann på laptop, eller kjøper jeg USB Harddisk..) RAM: 4GB Programvare: XP (Vista sucks til Lan Party) )(linker mye)(Vista går ikke ann å dele filer med) Prosessor: Må være bra, cirka 4Ghz eller noe... Ja...Og mus kan e ordne sjøl xD Kanskje litt overdrevent oppsett til en Laptop Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) noe av det sykeste du får http://configure.euro.dell.com/dellstore/c...amp;~ck=expbuy3 Endret 6. desember 2007 av Kron Lenke til kommentar
casperal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du må nok senke entusiasmen din et par Mhz.. Det finnes dessverre ingen laptopper med en 4Ghz prosessor på markedet, i alle fall ikke med arkitekrur designet etter år 1999 (som nå er en stund siden) Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) hva er det du mener med at vista ikke kan dele filer? tror du virkelig at Microsoft fucker opp sååå kraftig? bruk Vista litt før du kommer med teite kommentarer OT: om du bare skal spille så kjøp deg heller en stasjonær Endret 6. desember 2007 av SebastianKolbu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå