Haawy Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jada!!! Da var PS3 bundle pakken kjøpt og til nå har jeg storkost meg med den og er superfornøyd. Ser mange som har PSN i signaturen sin og jeg lurte på hva det er? Har fått intrykket av at det er noe nettbaserte greie. Og må jo selvfølgelig spørre: har dere noen spill dere kan anbefale? Jula nermer jo seg Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) PSN (ID) er forkortelse for PlayStationNetwork. PSN ID får du når du har koblet PS3'n din opp på nett og satt opp en PSN konto. Det du velger å ha som PSN ID er hva du vill hete på friends lista (til deg selv og andre) og inne på spill. Du kan ikke skifte PSN ID'n din så velg et du er fornøyd med. Av spill vill jeg andbefale CoD4 (hvis du har bredbånd). Du vill få mye gøy ut av å spille på nettet med CoD4. Uncharted: Drakes Fortune eller Assassin's Creed er to veldig gode singleplayerspill. Hvis du har penger nok vill jeg anbefale deg å kjøpe begge Endret 6. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 For ikke å glemme Ratchet And Clank: Tools Of Destruction. Ellers er Resistance Fall Of Man et knallspill. Begynte på coop med en kompis i går, og storkoser meg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 For ikke å glemme Ratchet And Clank: Tools Of Destruction. Ellers er Resistance Fall Of Man et knallspill. Begynte på coop med en kompis i går, og storkoser meg. Jeg begynte med Resistance: FOM i går og ble litt skuffet. Er litt vanskelig men har hørt at det blir bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Warhawk, CoD4 og Uncharted er spill du så absolut må ha =) Lenke til kommentar
martinTittei Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hvis du liker skating kan du jo ønske deg skate. : ) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er du skuffet fordi det er vanskelig? Høres ut som en kompis av meg som alltid velger easy i spill fordi han er redd for å tape. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er du skuffet fordi det er vanskelig? Høres ut som en kompis av meg som alltid velger easy i spill fordi han er redd for å tape. Nei var vel ikke det... Men det var litt kjedelig. Skal sette meg ned å fortsette så fort jeg blir ferdig med forberedinger til norsk og nynorsk tentamen i morra. Lenke til kommentar
cccconker Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Jeg får problemer når jeg skal lage ny account i psn, der hvor du skal skrive inn e-post adrese og passord. De mener vel passordet til e-posten, ikkesant? Det står alltid at enten er e-post adressen feil.. eller så er passordet feil. jeg har prøvd og prøvd.. og jeg vet at alt er riktig, men der går aldri. Flere som har problemet? Noen som vet hva jeg gjør feil hvis jeg gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå