Gå til innhold

PSN, hva er det? (+ anbefalinger av spill)

Haawy

Anbefalte innlegg

Jada!!! :) Da var PS3 bundle pakken kjøpt og til nå har jeg storkost meg med den og er superfornøyd. :thumbs: Ser mange som har PSN i signaturen sin og jeg lurte på hva det er? Har fått intrykket av at det er noe nettbaserte greie.

Og må jo selvfølgelig spørre: har dere noen spill dere kan anbefale? Jula nermer jo seg :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSN (ID) er forkortelse for PlayStationNetwork. PSN ID får du når du har koblet PS3'n din opp på nett og satt opp en PSN konto. Det du velger å ha som PSN ID er hva du vill hete på friends lista (til deg selv og andre) og inne på spill. Du kan ikke skifte PSN ID'n din så velg et du er fornøyd med. Av spill vill jeg andbefale CoD4 (hvis du har bredbånd). Du vill få mye gøy ut av å spille på nettet med CoD4. Uncharted: Drakes Fortune eller Assassin's Creed er to veldig gode singleplayerspill. Hvis du har penger nok vill jeg anbefale deg å kjøpe begge :)

Endret av Hjulvisp
Lenke til kommentar
For ikke å glemme Ratchet And Clank: Tools Of Destruction. :)

Ellers er Resistance Fall Of Man et knallspill. Begynte på coop med en kompis i går, og storkoser meg.

Jeg begynte med Resistance: FOM i går og ble litt skuffet. Er litt vanskelig men har hørt at det blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Er du skuffet fordi det er vanskelig?

Høres ut som en kompis av meg som alltid velger easy i spill fordi han er redd for å tape. :)

Nei var vel ikke det... Men det var litt kjedelig. Skal sette meg ned å fortsette så fort jeg blir ferdig med forberedinger til norsk og nynorsk tentamen i morra.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Hei. Jeg får problemer når jeg skal lage ny account i psn, der hvor du skal skrive inn e-post adrese og passord. De mener vel passordet til e-posten, ikkesant? Det står alltid at enten er e-post adressen feil.. eller så er passordet feil. jeg har prøvd og prøvd.. og jeg vet at alt er riktig, men der går aldri. Flere som har problemet? Noen som vet hva jeg gjør feil hvis jeg gjør det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...