mehmeh Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 11:28, TrygveD skrev:noen som klarer å bruke "quoting" på en ikke-irriterende måte her? Nei, ikke som jeg vet Lenke til kommentar
leffa Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ein slik kraftstrøm bryter som du kaller den. Er meget kraftige sikringer. Gjerner 5000 A. Er også meget dyre saker. Har montert ein go del av desse i strøm tavler som blir levert til båter. Ein på 5000A koster nermere 100000 kr. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hmmm... Jeg kan anbefale Carlingswitch brytere, her nummer 4 ovenfra: http://www.retronic.com/sider/Batutstyr/Br...ere/brytere.htm De fins med veldig mange symboler, og i mange versjoner. Med/uten lys, osv. Garantert den beste bryteren på markedet. Fins mange kule symboler på de og. Vannpumper, vifter, lys, ankervinsj og powertrim (de 2 siste kansje ikke så vanlig i en pc?? :wink: ) Du får også rammer til å lage paneler ut av de. Råstilige!!! (har mange av de i båten min...) Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 cgsimons, høres ut som du vil ha en KJEMPESTOR bryter med merkestrøm på flere tusen ampere til å skru neonlyset av/på!! Har jeg misforstått deg rett? :smile: En liten bryter gjør jobben. En annen ting: åssen i huleste hadde du egentlig tenkt til å feste den kjempebryteren? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Noen som har prøvd "kald katode" fra microplex? Er den virkelig bedre enn det gamle neon lyset? Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Forskjellen på neon og vanlig lysstoffrør er? Er det neongass i neonlysa, og kanskje lysstoffgass i lysstoffrøra :smile: Hvis innsiden av kobinettet blir lakka med fluorserande lakk, vil ikkje det lyse ganske bra opp? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Hva slags strøm bruker Neonwire ? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Nico skrev: Noen som har prøvd "kald katode" fra microplex? Er den virkelig bedre enn det gamle neon lyset? Svar: Om du går inn på Microplex sin side, under: casemod->kald katode->blacklight så ser du raskt hva forskjellene er (ikke lysforskjellene men allikevel...) De er sykt tynne i forhold til neon, og de har mer aktiv lyslengde (eller hva jeg skal kalle det.) Dvs. at om det er oppgitt til 10" så får du 10" lys, ikke 8.5" lys og 1.5" med endestykker og greier.. Som sagt, når det gjelder lys (styrke) og slikt har jeg ikke peil. Er det noen som kan lære meg å quote skikkelig?? Dargar Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 20:04, clubzoda skrev:jeg kjøpte uv-lys på den lokale ringobutikken. går enten på batteri eller 12 volt. litt stort armatur, siden d er beregnet får å drasse rundt på diskotet (fulgte med belteklips), men etter en omgang med dremel'n ble det bra. kosta 198,- veit ikke om dette er noe alle ringobutikker har eller om det kun er her at de har tatt inn disse, men kjekt var det lell:) Vel, de har nå samme greiene på Ringo i Alta, så de selger det vel i resten av landet også. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Den "kjempe brytern" hadde vært tøft, det men den var litt dyr og litt stor. Men en annen ide jeg har er. En slik atom rakett bryter, som man på ta av lokket på. for å trykke på knappen. Noen som vet hvor jeg få tak i det?? (Skal være den nye strømbrytern, av/på knappen) Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 22. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2002 Ingen som et hvordan man kan få tak i en slik "ATOMRAKETT" bryter?? Skulle så gjerne hatt en sånn. Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Er det noen som vet hvor man kan få tak i en slik "atomrakett" bryter?? Lenke til kommentar
lashes Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 http://www.microplex.no har alt av neon lys til pcen.. men du burde heller kjøpe kald katode. lyser bedre en vanlige neon lys. de blir heller ikke like varme. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-01-30 15:15, cgsimons skrev:Er det noen som vet hvor man kan få tak i en slik "atomrakett" bryter?? Det holder å spørre en gang! :smile: Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Kald Katode fra Microplex er best! Har selv Sumbeam basic pakken med 2 stk kald katode! Den ene har har 3 farger i samme rør (Rød,Blå og grønn) og det andre røret er UV-lys! (blacklight). Har også runde IDE/Floppy kabler som lyser i UV-lyset! Kult som ****! :grin: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 KALD KATODE!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå