Gå til innhold

Windows Live Messenger STOPPER OPP?! Hvorfor?!

Shoo

Anbefalte innlegg

Glupe mod som ba meg om å poste i riktig kategori, men glemte å henvise meg til den kategorien, og siden det ikke finnes noe djevel av en sticky-tråd som omhandler MSN, så poster jeg her! Og plxyz, ikke steng tråden, bare flytt den til korrekt plass! Beklager for litt kritikk, men det skulle da ikke være så vanskelig å peke meg til riktig plass heller...

Uansett... til WLM-problemet mitt:

Begynner å gå møkka lei av mye som har med Microschnoft å gjøre nå. Har enda ikke fått NOE som helst GOD forklaring på hvorfor i alle dager Windows Live Messenger stopper opp når enn den vil! Jeg bruker WLM 8.1 i dette sekund. Har forsøkt å bytte til eldre versjon av WLM, men når enn jeg har installert eldre versjon, så får jeg bare beskjeden: "Denne versjonen av WLM er for gammel, vil du installere nyeste WLM nå?!" (vel, noe slikt da...) Så da nytter det ikke å bruke eldre versjon heller! Argh!

Og til dere andre funnyfolk som mener at jeg skal bruke andre messenger programmer (AOL, ICQ osv.); Det er ikke det som er poenget her! Jeg holder meg til WLM, så jeg vil gjerne vite hva som er problemet med det jeg har!

Har definitivt ressurser nok til å kjøre WLM og jeg har nylig oppgradert PC-en ytterligere, men allikevel stopper det opp for WLM nå og da. Midt i en samtale så stopper WLM opp hos meg (men ikke hos den jeg snakker med). Det tar fleeere sekunder før den begynner å fungere igjen. Og slik fortsetter det. Gang på gang skjer det. Skulle nesten tro jeg har virus, men lite sannsynlig da jeg sjekker for viruser veldig ofte og jeg har ikke noe merkbart med ting som kjører prosessoren for fullt heller...

HVA KAN VÆRE PROBLEMET?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...