Lintvedt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lurer nesten på om jeg kanskje skal ditt til sommeren. Her er line-up'n så langt: BABYSHAMBLES BULLET FOR MY VALENTINE DIE TOTEN HOSEN DIMMU BORGIR IN FLAMES METALLICA MOTÖRHEAD NIGHTWISH RAGE AGAINST THE MACHINE SPORTFREUNDE STILLER THE HELLACOPTERS Rage Against The Machine kommer. Skal egentlig på Roskilde, men hvis ikke RATM kommer ditt, drar jeg på Rock am Ring. Metallica er jo aldri kjedelige å se heller. ;p Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk billettene mine igår! Jeg gleder meg stort...Metallica, RATM, Bad Religion, Serjei Tankian, Nigthwish, Motörhead ++ Det blir kanon! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Frister VELDIG men kan ikke forda RATM så det er en av grunnene til at jeg ikke drar dit, den andre er økomien er skår etter billett til Metal Rock Fest og Scream fest samt ymse små konserter jeg skal på. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som har tips på hvordan det er best å komme seg dit uten bil? Fly til Frankfurt? Köln? og så? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fly fra Torp til Frankfurt Hahn er ikke dumt. Det er ca. 1-1.5 times kjøretid tenker jeg. Mulig det blir satt opp busser derfra, det tør jeg ikke å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå