CombatPsycho Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha, nesten så jeg føler meg litt støtt her. Jeg er 176 Meh lady er jo 178, mens jeg er 175ish. Har da aldri fått no problemer vi Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha, nesten så jeg føler meg litt støtt her. Jeg er 176 Det er ikke farlig! Meh lady er jo 178, mens jeg er 175ish. Har da aldri fått no problemer vi Kjæresten min er på samme høyde. Bare fint at jeg er over 2meter. Tror/håper ikke det ser så reint for ille ut! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Meh lady er jo 178, mens jeg er 175ish. Har da aldri fått no problemer vi Kjæresten min er på samme høyde. Bare fint at jeg er over 2meter. Tror/håper ikke det ser så reint for ille ut! Jeg kommer heldigvis til å vokse litt mer tho Håper jeg i alle fall :o Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kommer heldigvis til å vokse litt mer thoHåper jeg i alle fall :o Krysse alle fingre! Hvor gammel er du? Det er uansett ingen skam å være 175. Er mange som aldri kommer i nærheten av det en gang, selv menn. Men jeg tror gjennomsnittshøyden på folk (spesielt gutter) stort sett bare stiger og stiger! Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er en bok som heter karma sutra som alle bør ta en titt på! Sexlivet blir aldri kjedelig! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg kommer heldigvis til å vokse litt mer thoHåper jeg i alle fall :o Krysse alle fingre! Hvor gammel er du? Det er uansett ingen skam å være 175. Er mange som aldri kommer i nærheten av det en gang, selv menn. Men jeg tror gjennomsnittshøyden på folk (spesielt gutter) stort sett bare stiger og stiger! Er 17, både pappa og alle mine onkler er jo opp mot 185, så tenker jeg blir noe som det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Boka heter vel kama sutra ikke karma sutra? Lenke til kommentar
Gjest guest_123 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hm takk for alle svarene:-) det hjalp faktisk litt på selvtilliten. det er kanskje ikke høyden som er problemet men bare tanker rundt det. det er kjærligheten som betyr mest:-) hvis det er ekte følelser da Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Trådstarter: Som du sikkert har skjønt av svarene som har kommet, er nok ikke høyden din noe særlig til problem + at gutter liker at jenta er litt lavere enn seg, mange, anyway. Som "lav" kan du bruke ting, som de tinga som er nevnt tidligere, hvis det er et problem med noe. Det blir vanskeligere for meg, som er 18x, jeg må isåfall kutte av meg litt av beina. -.- 16x er heller ikke veldig lavt til jente å være. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg