Sewero Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det må du konsultere med Gud med, ikke oss. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Et stk. off topic, samt to brudd på gjestefunksjonen slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 jeg er sammen med en som er opptil 2 meter høy og jeg er rundt 163. det er han som er langt over gjennomsnittet, men jeg har store komplekser pga at jeg er lav :-( selvom jeg liker å være liten så tenker jeg mye over hva han syns. Jeg er 1,57 og har vært samboer med en på godt over 1,90. Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 problemet er at jeg HATER å være lav You shouldn't! Og kva legg du i å vera låg? Du er låg i forhold til typen din ja, men i forhold til andre er du sikkert heilt "normal"! Eg for min del synes det er dødsdigg med litt låge jenter! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lave jenter er søte Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil heller ha ei jente som er lavere enn meg enn høyere, altså under 1.80 så 1.63 er perfekt. Lavere jenter har da sine fordeler i senga de også, de er lettere å håndtere ^^ Så selv om noen stillinger blir vanskligere, så er det andre stillinger som går bedre med ei lav ei. Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er sammen med en jente på 150, er selv 190. Skal love deg at det ikke er noen problemer med høyde nei. hehe. Lave jenter er best Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Må jo også være mye enklere for dere å gjøre det stående? Ikke bakfra stående, men han "bærer" deg? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Stående sex er jo vanskelig da, når man har høydeforskjeller. Ligger såvidt over 2meter selv, og har en kjæreste som ligger rundt 175. Det er jo ikke en enorm forskjell, men stående sex er en utfordring! Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er 1.95 mens dama er rundt 1.65. Ingen problemer hverken i senga eller ellers. Digger lave jenter! Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vil ikke si høydeforskjell har noen å si Jeg er rundt 1.68 og min kjære er vel mellom 1.83-1.85 (ikke såå stor forskjell..) Men uansett, vi har i alle fall aldri hatt noe problem med høydene våre (: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Stående sex er jo vanskelig da, når man har høydeforskjeller. Ligger såvidt over 2meter selv, og har en kjæreste som ligger rundt 175. Det er jo ikke en enorm forskjell, men stående sex er en utfordring! Alt er mulig, noe tar bare litt lenger tid! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er 193 å damen er 162. Har ikke opplevd mye problemer med det. Når det kommer til stående stillinger f.eks i dusj er krakk en fin ting Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Alt er mulig, noe tar bare litt lenger tid! Det er utrolig hva man får til når man bare ønsker det inderlig mye! Når det kommer til stående stillinger f.eks i dusj er krakk en fin ting Hehe. Corny, men det funker! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lave jenter er søte Det blir bare freaky om jenta er 180+++ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lav er en flott ting! Da kan man hm.. "håndtere" deg bedre under akten Med det mener jeg opp etter veggen o.l Fordi lav i mange tilfeller betyr at man veier mindre, og da er man enklere å løfte. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg digger at kjæresten er lavere enn meg. Hun tror av en eller annen grunn at det ikke er bra, så må hele tiden minne henne på at lav er digg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? Vil si mange ting blir lettere. F eks å nå ting som er høyt oppe. EDIT: Ikke at jeg liker høye jenter da . Liker at de er litt lavere en meg . Endret 14. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var aldri noe problem. Hvorfor vil du være høyere egentlig? Tror du livet vil bli lettere? Vil si mange ting blir lettere. F eks å nå ting som er høyt oppe. EDIT: Ikke at jeg liker høye jenter da . Liker at de er litt lavere en meg . Ting som er høyt oppe kan nåes ved hjelp av f.eks en stol eller lignende. Ting kan også være høyt oppe for folk som er høye. Og uansett, hvilken betyning har det i sexlivet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Haha, nesten så jeg føler meg litt støtt her. Jeg er 176 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg