Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

høyde og sex

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs vel egentlig på hvilke stillinger og sånt man benytter seg av. Om gutten er 210 og jenta 155 så mistenker jeg at en god 69 kan bli litt vanskelig.

Rent bortsett fra slike ekstreme forskjeller så vil jeg si at det har lite å si på sexlivet :)

Lenke til kommentar
Gjest guest_123

hm og hva er en 69 stilling :ermm:

jeg er sammen med en som er opptil 2 meter høy og jeg er rundt 163. det er han som er langt over gjennomsnittet, men jeg har store komplekser pga at jeg er lav :-( selvom jeg liker å være liten så tenker jeg mye over hva han syns.

Lenke til kommentar
hm og hva er en 69 stilling :ermm:

jeg er sammen med en som er opptil 2 meter høy og jeg er rundt 163. det er han som er langt over gjennomsnittet, men jeg har store komplekser pga at jeg er lav :-( selvom jeg liker å være liten så tenker jeg mye over hva han syns.

69 er når man ligger motsatt vei fra hverandre og gir hverandre oral nytelse.

Det skal være ekstreme forskjeller før høyden din har noe særlig å si. Uansett så kan man ALLTID finne stillinger som fungerer likevel.

Lenke til kommentar
Gjest guest_123

og hva med misjonærstillingen da ?

huh det er en liten sak men hvorfor henger jeg meg oppi små detaljer :blush:

tenker gutter på høyde generelt ?

Lenke til kommentar
og hva med misjonærstillingen da ?

huh det er en liten sak men hvorfor henger jeg meg oppi små detaljer :blush:

tenker gutter på høyde generelt ?

Misjonær burde ikke være NOE problem i det hele tatt.

Og nei jeg tror ikke gutter tenker så mye på høyden. :)

Lenke til kommentar
Doggystyle da.... :dribble:

Lengden på lårbenet har sammenheng med full lengde på kroppen så det kan oppstå en viss høyde forskjell om jenta er veldig lav og gutten veldig høy. Men dette er frytkelig enkelt å rette opp i. Jenta kan f.eks. ha en pute under knærne.

Lenke til kommentar
Gjest guest_123

det bildet der var litt perverst .blir flau jeg :blush: ..hehe

ved misjonærstillingen kan jo ikke gutten kysse jenta. siden hun er mye lavere enn ham.

jeg trodde faktisk gutter var veldig opptatt av jentas høyde. jeg skulle ønske jeg kunne få noen cm til .. jeg misunner de som er høye :ermm:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...