JFM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har sesong 1 og 2. Har aldri sett Heroes. Men har fått med meg at den er bra. Kommer jeg til å like den? Andre serier jeg ser på er: -Prison Break -LOST -My name is Earl Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jo jo litt overnaturlig da, men hvis du er av dem som ikke hater overnaturlig ting så skulle ikke det være noen hinder Heroes er rettogslett en bra serie, skuespillet er bra, handlingen er bra osv Så se på ett par episoder du Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er det noen fine damer som spiller i Heroes? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Her kan du se alle som spiller, men blant annet Kristen Bell spiller jo der. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Del bra damer ja, Hayden Panettiere, Dania Ramirez, Kristen Bell og Stana Katic f.eks. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Har sett de to første episodene nå. Heroes ser jo helt genialt ut, dog ikke bedre enn Prison Break og LOST Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det tar seg veldig opp utover i sessong 1, så det er bare å følge med. Men sessong 2 har ganske laber start før det tar seg opp igjen etter 5-6 episoder. Faktisk så har serieskaperen av Heroes offentlig beklaget den dårlige starten på sessong 2 da de innså at romanser ikke hører hjemme i en slik serie. Jeg følger selv slavisk med på Lost, men tror ikke om det er hensiktsmessig prøve å spå hvilken som er best. Begge seriene er gode på hver sin måte, og jeg tror du kommer til å like Heroes Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er bare å sette i gang å se, så skjønner du fort hvorfor du bør se det. Skulle prøve å holde følge med det som gikk på tv, men etter 2 uker måtte jeg bare korte ned på ventepausene mellom episodene. Syntes kanskje ikke det var bedre enn Lost og Prison Break i starten, men etterhvert syntes jeg ihvertfall det overgår Lost. Får bare håpe Heroes ikke blir kjedelig i lengden sånn Lost ble for meg :/ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Har nå sett til og med s02e02. Serien er helt grei. Men den var ikke så bra som jeg hadde trodd. Kommer til å fortsette å se. Noen som vet når s03 starter? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Serien blir bedre mot slutten av sesong 2 Lenke til kommentar
remus86 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Serien blir bedre mot slutten av sesong 2 det som var kjipt med slutten av sesong 2 var jo at den ble rusha.. det er jo abselutt ikke det beste.. synes jeg.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er vel på grunn av den streiken borti hollywood der der? Lenke til kommentar
Joaquin89 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er pga streiken at den ble rusha ja,synd men sant. Men vi regner med at volum 3 som den heter blir bra og at plottet blir mye bedre Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen fine damer som spiller i Heroes? Trenger du virkelig pene damer for å se en serie? Er det sånn du dømmer om den er bra eller ikke!? Det er jo mye viktigere storyen funker, om karakterene er bra, om skuespillerne har kjemi og alt det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen fine damer som spiller i Heroes? Trenger du virkelig pene damer for å se en serie? Er det sånn du dømmer om den er bra eller ikke!? Det er jo mye viktigere storyen funker, om karakterene er bra, om skuespillerne har kjemi og alt det. Nei, men det er et STORT plus Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Om damene og mennene er fine har utrolig mye å si for en tv serie, sånn er det bare og vil alltid være. Ser du stygge menn og kvinner i lost? I prisonbreak? I my name is earl? Det er alltid noen pene;) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Om damene og mennene er fine har utrolig mye å si for en tv serie, sånn er det bare og vil alltid være. Ser du stygge menn og kvinner i lost? I prisonbreak? I my name is earl? Det er alltid noen pene;) ...Som om det kom fra meg... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men ja.. mange heite i Heroes blandt annet hun som spiller Veronica i Veronica Mars^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hun var litt oversminka på det bildet da :/ Et fint bildet av ansiktet hennes. Kroppen hennes kommer bra fram på det andre bildet^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå