Gå til innhold

Hvorfor bør jeg se Heroes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar seg veldig opp utover i sessong 1, så det er bare å følge med. :)

Men sessong 2 har ganske laber start før det tar seg opp igjen etter 5-6 episoder. Faktisk så har serieskaperen av Heroes offentlig beklaget den dårlige starten på sessong 2 da de innså at romanser ikke hører hjemme i en slik serie.

Jeg følger selv slavisk med på Lost, men tror ikke om det er hensiktsmessig prøve å spå hvilken som er best. Begge seriene er gode på hver sin måte, og jeg tror du kommer til å like Heroes :)

Lenke til kommentar

Er bare å sette i gang å se, så skjønner du fort hvorfor du bør se det. Skulle prøve å holde følge med det som gikk på tv, men etter 2 uker måtte jeg bare korte ned på ventepausene mellom episodene. Syntes kanskje ikke det var bedre enn Lost og Prison Break i starten, men etterhvert syntes jeg ihvertfall det overgår Lost. Får bare håpe Heroes ikke blir kjedelig i lengden sånn Lost ble for meg :/

Lenke til kommentar
Er det noen fine damer som spiller i Heroes?

Trenger du virkelig pene damer for å se en serie? Er det sånn du dømmer om den er bra eller ikke!?

Det er jo mye viktigere storyen funker, om karakterene er bra, om skuespillerne har kjemi og alt det.

Nei, men det er et STORT plus

Lenke til kommentar
Om damene og mennene er fine har utrolig mye å si for en tv serie, sånn er det bare og vil alltid være.

Ser du stygge menn og kvinner i lost? I prisonbreak? I my name is earl? Det er alltid noen pene;)

...Som om det kom fra meg... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...