Mrfluesikring Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) De har mange farger men mangler en Svart - representerer de svare Brun - representerer de brune Gul - representerer de gule rød - representerer de røde grønn - gudene vei Men hva med oss hvite, når skal det bli likestilling i samfunnet? Dette høres kanskje dumt ut, men alle lo første gang jeg mente det også burde være seigdamer og ikke bare menn. Hvem ler nå? hvem? Endret 6. desember 2007 av Mrfluesikring Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nonstop med hvit sjokolade det ville vært godt! Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det er for mye rasisme i det norske godteforbundet Se bare på dette bilde Her ser man en hvit og mange svarte, men den hvite er 4 ganger så stor. Tilfeldig? neppe! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har vi lite å gjøre i dag? Tviler på at det bevist ikke er hvite nonstop. Nonstop er jo hovedsakelig tiltenkt barn, og barn liker farger Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Har vi lite å gjøre i dag? Tviler på at det bevist ikke er hvite nonstop. Nonstop er jo hovedsakelig tiltenkt barn, og barn liker farger Så svart er en farge men ikke hvit da? Du er vel en av de som liker hitler og ?`he? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når jeg tenker meg om så er tegning i barnehagene også rasistisk. Hvorfor? Jo for på HVITT papir så tegner de med FARGEDE tegnestifter! Dette er skjult propaganda som er ment å lære utlendinger å dekke over den hvite kulturen her i landet! La oss kvitte oss med denne ondskapen! Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 så vi skal liksom begynne å tegne på et multi farget ark med hvite fargestifter nå? -.-. Nei takk, foretrekker Hvitt ark Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 det er bare å slikke av fargen. alle non stop er hvite under. de fornekter sin opprinnelse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når jeg tenker meg om så er tegning i barnehagene også rasistisk. Hvorfor?Jo for på HVITT papir så tegner de med FARGEDE tegnestifter! Dette er skjult propaganda som er ment å lære utlendinger å dekke over den hvite kulturen her i landet! La oss kvitte oss med denne ondskapen! Hahaha! Den var fin Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Grønn - gudene vei? Hva i alle dager? Tror dette må være noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Hva med melkesjokoladenonstop som er lilla, gul og rosa? Jeg regner forresten med at du har hørt dette diktet: Da jeg ble født var jeg svart Når jeg fryser er jeg svart Når jeg er varm er jeg svart Når jeg er syk er jeg svart Når jeg er redd er jeg svart Når jeg dør er jeg svart Da du ble født var du rosa Når du fryser er du blå Når du er varm er du rød Når du blir syk er du grønn Når du er redd er du hvit Når du dør er du lilla Og du kaller meg farget! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ta deg en bolle! Eller er den også rasistisk? siden den er gyldenbrun? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis bollen har rosiner da ? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ta deg en bolle! Eller er den også rasistisk? siden den er gyldenbrun? Dette er rasisme fra øverste hylle! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det finnes vitterlig seigdamer. Finnes til og med seigbarn! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 men viss me blandar gul og raud og litt brun, så vil me få den kvite hudfargen til ei viss grad, så det er nok ikje heilt oversett Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det finnes vitterlig seigdamer. Finnes til og med seigbarn! Noe som trådstarter helt klart får frem i første innlegg hvor han sier han mente det burde være det, og at det ble det, og at han er den som ler nå osv... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 det er bare å slikke av fargen. alle non stop er hvite under. de fornekter sin opprinnelse. Haha, akkurat det jeg skulle si. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er vel ikke en grunn til at kaffekoppene som regel er hvite er det vel? Det er jo bomullsplantasje 2.0. Den hvite muren holder det svarte sperret inne med kraftige vegger. Var vel her på diskusjon.no hvor "hudfarga" fargeblyant var rasistisk? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det finnes vitterlig seigdamer. Finnes til og med seigbarn! Men problemet er at bare de "normale" seigdamene og seigmennene får slippe til, hvor er "emo-seigmennene", "bimbo-seigdamene", "turbokapitalist-seigmennene", og "anoreksi-seigdamene" blitt av? Dette er diskriminering på sitt verste, fysj og fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå