øl_i_tastaturet Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har letet på google lenge nå, men finner ingen gode scripts. Er det noen som vet om noen? Jeg ønsker at hver <li> i en <ul> skal kunne expandes og collapses. Takk Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Som i en navigasjonsmenu som f eks http://www.bobleriet.com? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nja, vel jeg vil at den skal være klikkbar. Altså om du trykker på den, så åpner den <li>'en, og innholdet kommer under, og når man trykker igjen, så lukker den seg. Jeg ønsker det på denne listen. Endret 6. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Hvert li-element skal jo til enhver tid synes, så det enkleste er å legge det som skal skjules i div-elementer. F.eks. noe slikt (enkelt laget): <ul> <li> <a href="java script:visSkjul('a')">Vis/skjul</a> <div id="a" style="display:none"> Skjult innhold </div> </li> </ul> ----------- java script: function visSkjul(id) { var style = document.getElementById(id).style; style.display = (style.display == "none" ? "block" : "none"); } Note: Det skal ikke være mellomrom mellom java og script i javascript over. Det virker som om det er en bug i forumet her som gjør om alle tilfeller av "javascript" til "java script" inni en kodeboks. Endret 8. desember 2007 av balletryne Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for hjelpen Balletryne! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for hjelpen Balletryne! Ikke vær frekk nå. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Han må ha bytta navn nå nylig! Jaja Endret 10. desember 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Haha. Byttet i dag. Gammelt nick står i signatur, da. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Haha. Byttet i dag. Gammelt nick står i signatur, da. Og etter: "This post has been edited by" på litt eldre poster! Endret 10. desember 2007 av magicgunnar Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ah, I didn't know. Ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå