karamasov Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei. Jeg kjøpte nylig en ny PC med Vista Buisness Edition, med Norton Protection Centre og Norton Internet Security. Jeg oppdaterer til en hver tid Norton-programmene når oppdateringer er tilgjengelige, jeg oppdaterer Vista hver gang en ny oppdatering kommer på nettsidene deres, og jeg sletter ubrukt programvare hyppig. Er dette godt nok? Sikrer et av Norton-pakken min på samme måte som Ad-Aware ville gjort mot spionprogrammer osv.? Hva bør jeg gjøre anderledes? Takk. Endret 6. desember 2007 av Black Adder Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Ja, du er ganske sikker på mot virus og spyware. Norton Internet Security inneholder jo både brannmur og anti-spyware, så du har egentlig en full pakke. Norton sikrer nok PC-en din mye bedre enn det Ad-Aware hadde gjort. Men noen ganger er det lurt å ha et esktra sikkerhetsprogram ved siden av. Det beste er å ha et anti-spyware program, som du kan kjøre en scan med en gang i uken. Dette trenger du ikke, da du er beskyttet godt nok, men bare hvis du vil være på den ekstra sikre siden. Anbefaler SuperAntiSpyware Free Edition, hvis du vil kjøre noe ekstra. Lykke til. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok, jeg skjønner. Takk. Jeg nevnte at jeg hade både Norton Protection Centre og Norton Internet Security. På sistnevnte, står det at jeg har 54 dager igjen på abonnementet. Om jeg fornyer dette, vil jeg også få med Protection Center, eller er det to forskjellige produkter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Norton Protection Center er ikke et eget program eller et produkt. Det er bare et senter hvor du kan konfigurere sikkerhetsinstillingene dine. Det er med i alle Norton produkter. Så teknisk sett, ja, hvis du fornyer abonnementet, så følger det med. Endret 6. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå