Vanguard Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei, jeg har et problem med lyden på PC'en min. Den hakker og bryter opp hele tiden. Det som er rart, er at dersom jeg ser på MPG eller DivX, så hakker bildet samtidig med lyden. Jeg har prøvd følgende : - 3 forskjellige lydkort - Masse forskjellige drivere til lydkortene (siste oppdateringer) - Reinstallasjon av win xp pro - Nyeste driver til Gfx kortet - Reinstallasjon av codec's - Nyeste driver til HK Ingenting har hjulpet. Noen som har vært borti noe lignende før? Ettersom hvilket lydkort jeg har prøvd har vært likegyldig (de har alle vært Soundblaster kort), så har dette neppe noe å si. Jeg har sluppet helt opp for ideer, og kan ikke fatte og begripe hva som er problemet. Vanguard Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Reset CMOS'en. Det bruker å hjelpe når PC'en begynner med slikt. Slå opp i instruksjonsboken hvis du er usikker på hvordan. Lenke til kommentar
sim85 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ligger filmen på HD eller cd? Mye RAM har du?[/img] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå