Jo Are Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei lurer på det som står i emnetittelen, får ikke testa selv siden min ps3 er bortlånt denne uka. Takker for svar Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 altså brente dvd'r? isåfall så regner jeg da med det, ettersom ps2 gjorde det ihvertfall Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ja gjelder brente dvd+r plater. Brent med Nero hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jada, det går heilt fint. Så lenge formatet du har brennt på støttes då såklart. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 ja noen funker, sony dvdene jeg brenner funker men imanation eller hva det heter funket ikke så den klarer ikke alt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 den gamle dvd spilleren min tok nesten alt.. ps3en har tatt alt jeg har puttet i den av dvd-r så langt.. har hundrevis av filmer så jeg er kjempefornøyd med den som dvd-r spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå