dreadlord531 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei ! Etter at jeg tok en "systemgjennopretning" i går så ble mouse cursor veldig rar. Vanligvis når man "loader" noe så er det pilen og timeglasstet men nå er pilen og timeglasset der hele tiden ? Veit noen hva jeg kan gjøre for og få det normalt igjen ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette her helt klart et software problem, ikke et hardware problem. Antar at det er windows du her snakker om. Har du prøvd å ta en systemgjennoppretting til et tidligere eller senere tidspunkt? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tråden flyttes til Windows. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 gå til kontrollpanel etterfulgt av mus .. og så går du inn i fanen som heter "pekere" eller noe sånt. så velger du bare standard oppsett. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Dette her helt klart et software problem, ikke et hardware problem. Antar at det er windows du her snakker om. Har du prøvd å ta en systemgjennoppretting til et tidligere eller senere tidspunkt? Det var det jeg gjorde, det var da det skjedde.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette her helt klart et software problem, ikke et hardware problem. Antar at det er windows du her snakker om. Har du prøvd å ta en systemgjennoppretting til et tidligere eller senere tidspunkt? Det var det jeg gjorde, det var da det skjedde.. Det jeg mente var et tidspunkt før eller etter den som gav problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå