morten112 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei. Eg er på utkikk etter eit program så kan finne feil på nettverket. Eg ønsker også innspill til software som har med nettverk og gjøre. Takker for svar! Morten. Endret 6. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva slags nettverk og hva slags feil? Programvare som "har med nettverk å gjøre"? Du må nok være mer spesifikk enn som så. Det finnes tusenvis av programmer som "har med nettverk å gjøre" men hva er det du konkret er ute etter? Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Eg er egentligt ute etter som kan finne feil. Viss det finnes da selfølgeligt. Ser kansje for meg der eg skriver inn to iper. Også ser om eg får kontakt, eller om det feks stopper i router/hub. Noe som ligner? Morten. Endret 6. desember 2007 av morten112 Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Takk for svar:D Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Nettverks protokoll analysator du burde bruke til feilsøking . F.eks WireShark ( www.wireshark.org ) Endret 25. desember 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå