Asak Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har bestilt deler til en ny PC og har bl.a. valgt dette hovedkortet: ASUS P5K-E Har også bestilt dette minnet, men er ikke overbevist om at det var lurt. Er det noen som kan si om de tror dette minnet vil virke på høyere hastigheter enn 800, var på jakt etter minne som kunne utnytte hovedkortet men tror jeg bomma litt. Noen som kan anbefale 'riktig minne' til dette hovedkortet ? Lenke til kommentar
Asak Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde egentlig tenkt å bytte minnet, men er det kanskje like lurt å bytte hovedkortet ? Lenke til kommentar
brendas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har bestilt deler til en ny PC og har bl.a. valgt dette hovedkortet: ASUS P5K-EHar også bestilt dette minnet, men er ikke overbevist om at det var lurt. Er det noen som kan si om de tror dette minnet vil virke på høyere hastigheter enn 800, var på jakt etter minne som kunne utnytte hovedkortet men tror jeg bomma litt. Noen som kan anbefale 'riktig minne' til dette hovedkortet ? P5K-E støtter PC8500, så jeg ser ingen grunn til at dette ikke skulle fungere. Har selv gått for WIFI-versjonen av det hovedkortet, og valgte OCZ Reaper PC8500. Du kan også se hvordan OCZ sine folk kjører RAM på forskjellige hastigheter på et P5K hovedkort. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg ble litt skeptisk på grunn av en kommentar på butikkens webside: OCZ SLI-Ready memory modules are programmed to boot at 1066MHz DDR2 with supremely fast timings of 5-5-5. Only motherboards equipped with the custom-designed BIOS, such as those designed for NVIDIA nForce 590 SLI MCPs, can detect the optimized SPD profiles and ensure the memory functions under the best possible conditions. The exclusive OCZ SPD specifications take out the guesswork and provide enthusiasts and gamers with significant overclocked performance with no manual adjustment or compatibility issues. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Asus hovedkortet støtter pc8500 uten problem Lenke til kommentar
Asak Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Skal monteres i kveld, så da får vi se Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ser ut så eg hadde feil, ASUS har problemer med kingston pc8500 Endret 13. desember 2007 av Unreal_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå