jeg_lyver_mye Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei! Jeg sier ofte... at jeg er idiot når jeg gjør ting feil, eller at jeg talentløs. Ting i ren frustrasjon når jeg får det forbanna irriterende plinge i hodet. Så... bør jeg heller skrike: "JEG ER ET GENI!!! JEG ER SÅ SMART!!!!". I steden for det? Fordi, kan det være negativt på mange områder? Tenker på selvtillit, alt egentlig . Takk for svar. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Selvtillit, du kan jo bare smake litt på ordet egentlig, et harmonisk måte å vise at du er kongen, på en måte. Du har jo Sokrates, en mektig mann med åtte hjerner sies det. Fordi Sokrates, han var smart, og det visste han, han brukte det til sin egen fordel og viste at han var over grensen, hvis du skjønner. Du har på en måte en skala, hvis du tenker fra 0-10. 10 vil jeg si er veldig bra, fordi det jo liksom best. 0 er dårligst. Spørsmålet er hvor du befinner deg på denne, tja, hva skal jeg si nesten barbariske skalaen, fordi man må dømme seg selv ordentlig her, og hvis man feiler dårlig, vil det vises på følelsene, da skjærer man dårlig ut. Edit, liksom, på en måte: Jeg vil også ta i bruk av noen simple ord, men ellers mektige ord å si at Sokrates var også en person som var svært sosial, og på dette området mener jeg han var i godt humør, glad i å drikke og tok alltid en prat med sine andre medmennesker. Endret 6. desember 2007 av Overdox Lenke til kommentar
ecko Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 er ikke det noe du burde vite selv? ikke spørre på et forum om "får JEG dårligere selvfølelse av å kalle meg selv idiot?" Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vet ikke hvordan det er for deg, det må du jo nesten se selv. Personlig så sier jeg ofte slik. Jeg har forøvrig ingen selvtillit, og total mangel på selvrespekt. Hadde jeg valgt min egen skjebne, hadde jeg nok vært dørmatten din idag. Forøvrig viktig å ha selvironi også, men for noen kan den ta litt av .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå