Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kalle seg selv idiot og talentløs

jeg_lyver_mye

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sier ofte... at jeg er idiot når jeg gjør ting feil, eller at jeg talentløs. Ting i ren frustrasjon når jeg får det forbanna irriterende plinge i hodet.

Så... bør jeg heller skrike: "JEG ER ET GENI!!! JEG ER SÅ SMART!!!!". I steden for det? Fordi, kan det være negativt på mange områder?

Tenker på selvtillit, alt egentlig :p.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvtillit, du kan jo bare smake litt på ordet egentlig, et harmonisk måte å vise at du er kongen, på en måte. Du har jo Sokrates, en mektig mann med åtte hjerner sies det. Fordi Sokrates, han var smart, og det visste han, han brukte det til sin egen fordel og viste at han var over grensen, hvis du skjønner.

Du har på en måte en skala, hvis du tenker fra 0-10.

10 vil jeg si er veldig bra, fordi det jo liksom best. 0 er dårligst. Spørsmålet er hvor du befinner deg på denne, tja, hva skal jeg si nesten barbariske skalaen, fordi man må dømme seg selv ordentlig her, og hvis man feiler dårlig, vil det vises på følelsene, da skjærer man dårlig ut.

Edit, liksom, på en måte: Jeg vil også ta i bruk av noen simple ord, men ellers mektige ord å si at Sokrates var også en person som var svært sosial, og på dette området mener jeg han var i godt humør, glad i å drikke og tok alltid en prat med sine andre medmennesker.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...