Alkjeks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I morgen skal jeg ha et lite foredrag i kristendomstimen om bibelske spor i populærmusikken. Men jeg kunne trengt litt hjelp. Jeg snakker om sanger som ikke er direkte kristne, men deler eller hele sangen må handle om noe bibelsk eller noe innen kristendommen. Til nå har jeg blant annet: System Of A Down - Soldier Side "Young men standing on the top of their own graves Wondering when Jesus comes Are they gonna be saved" D.D.E - Ville Fugla Flyg "på eit solsvidd berg kom fleire tusen for å hør om livet som e evig sjøl om menneske dør det va ve elva Jordans bredd og vann han sa; du kan itj gi me knytta hand itj vær redd for mørke, itj vær alein å frys for æ tent for dæ et evig lys" Så ser dere hva det går i. Noen flere? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Simon & Garfunkel - Mrs Robinson "And here's to you, Mrs. Robinson, Jesus loves you more than you will know. . God bless you please, Mrs. Robinson, Heaven holds a place for those who pray." =) Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Yeah! Takk! Kunne trengt flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå