Gå til innhold

Ny DLC til Forza 2 i morgen! (Baner OG biler!)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Ser ut som om det er en ny DLC på vei :)

Er en film av den nye pakken her.

Ser også ut som om den blir tatt godt i mot her.

Etter hva jeg har forstått er dette bilene som kommer med?

1971 Pontiac Firebird

1981 Renault 5 Turbo

1984 Audi Sport quattro

1986 BMW M3 E30

1997 Porsche 911 GT1 Street

2005 Ferrari FXX

2006 Ferrari 599GTB Fiorano

2007 Audi R8

2007 Koenigsegg CCGT

2007 Lamborghini Gallardo Superleggera

Er vel kanskje en til?

Edit: Vet at dette blir diskutert i "markedplass" tråden, men synes egentlig dette fortjener et eget emne :D <3

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilken bane det er og den siste bilen? Kanskje det blir innkjøp..

Men av andre ting som er kommet til Forza 2, er det bare Twin Ring Motegi og September Car Pack som er kommet? Unntatt det som er gratis da.. Er det noe dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Den første banen var ganske kjedelig da :p Kan ikke anbefalles fra meg hvertfall.

Jeg synes den var kjempebra, mye bedre enn det jeg husker Road America (den nye DLC banen) som fra Forza 1. Uansett så er de ikke så dyre så det er ikke store invisteringen.

Den nye bil pakken blir i hvert fall kjepebra, hadde ikke ventet så mange bra biler.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Synes det er dritt med m3 E30 da den ikke er noe trimme vilig.

Hadde regnet med det gikk ann og kaste i en 3,8 liter M5 motor og montere trubo på orginal motoren og turbo på M5 motoren siden det er så vanlig i dag.

Mens en mazda mx5 kan du bytte masse motorer, trimme som faen osv. men på tyske biler skal ikke det gå ann nei :p

Og savner fortsatt en m5. Hadde vært dritkult med en m5 stasjonsvogn :D

Men håper det kommer da.

Lenke til kommentar
Synes det er dritt med m3 E30 da den ikke er noe trimme vilig.

Hadde regnet med det gikk ann og kaste i en 3,8 liter M5 motor og montere trubo på orginal motoren og turbo på M5 motoren siden det er så vanlig i dag.

Mens en mazda mx5 kan du bytte masse motorer, trimme som faen osv. men på tyske biler skal ikke det gå ann nei :p

Og savner fortsatt en m5. Hadde vært dritkult med en m5 stasjonsvogn :D

Men håper det kommer da.

Vært litt rart hvis du kunne ha satt i motor fra en bil som ikke er med på spillet da :p

Men er enig, hadde vært sinnsykt kult.. Skulle hvertfall gått ann å satt i E36/E46 motor i den. Også dumt at det ikke går ann å sette turbo i BMWene der

Men får satse på at det kommer M5 som DLC senere, og at de gjør så vi kan bytte motor i BMWene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...