Gå til innhold

Enkelt hjemmeside program?

Kjågen

Anbefalte innlegg

Hei :)

Har fått i oppdrag å lage ei hjemmeside for min far's firma..

Lurer på om det er noen enkle måter å gjøre dette på, siden det er en så å si inkompetent person som denne siden skal drives/oppdateres av..

Han rekner med å måtte oppdatere den temmelig ofte, da det er div. artikler som skal selges via denne siden..

For å komme til saken, så lurer jeg på om det finnes noen simple "drag & drop" programmer, for hjemmesidelaging?

(selvsagt uten at det går utover kvaliteten og "seriøsiteten" på siden)

Har også et spørsmål til, men det er mulig dette ikke passer inn her?

Lurer på hvordan man kan få bankID betaling på hjemmesida, siden han skal selge fra denne, hadde det vært greit om kundene hadde hatt muligheten til å betalt med kort, så man slipper alt krøllet med regninger..

Takker for alle bidrag på forhånd, takk takk :)

Tgimnes

Endret av Tgimnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkle Web page generatorer som består av "Drag 'n drop" går veldig utover seriøsiteten. Lærer du deg HTML og CSS og benytter Dreamweaver kun for et hjelpemiddel for å gjøre kodeskrivinga lettere, og oversikten bedre er du langt på vei. Ikke bruk Dreamweaver til å lage koden automatisk for deg! Det blir bare krøll.

Så til dette med betaling. Du kan integrere webshops som osCommerce, eller Zencart(begge er gratis), eller Keyteq sin KeyPublisher.(koster penger) Tror du kan skaffe moduler til de to første, men det koster med en forbindelse til bank. (regner jeg med)

Hvis dere skal ha hjemmesiden omtrent bare til å selge varer, er en template til osCommerce/Zencart som passer, grei å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...