FlowerEye Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå er jeg drittlei altså. Har nettopp fått ny PSP, og kjøpte dermed et par spill som jeg kunne kose meg litt med. Problemet er at maskinen slår seg plutselig av mens jeg spiller, uten at jeg har vært borti noen knapp. Dette begynner virkelig å irritere altså. Skjønner ikke hva som er galt. Den er helt fullladet også. Er det flere som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det den nye slim versjonen du har? Jeg har ikke hatt noe feil med min (gamle type) uansett orginal firmware eller hacka firmware. Helt sikker på at du ikke dulter borti sleep knappen, altså powerknappen såvidt så den slokner? Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jepp, det er slim versjonen. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke dulter borti knappen. Og om jeg skulle gjøre det, så er det jo fryktelig dårlig laget til, hvis den skal drive på å slokne hele tiden. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis du har custom firmware så forandrer du bare noen ting i m33 recovery meyen. Mvh,fantomena1000 Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå