_Finch_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Heisann, Jeg var på byen på lørdag og var inne på et utested hvor dem har en korttreminal i garderoben, fordi dem ikke tar kort i baren. Jeg dro kortet og slo koden, men så, sa hun som skulle gi meg pengene at terminalen ikke funket og at jeg måtte gå ut til en minibank i steden. men jeg så jo at transaksjonen funket, bare at det ikke kom en kvitering. men jeg ble bare bedt om å gå ut. så jeg fikk ikke noe penger. Senere denne uke ser jeg på nettbanken at det har blitt tatt ut et beløp på det utestedet. Så mitt spørsmål er da: hva gjør jeg? skal jeg kontakte visa, politi eller utestedet? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kontakt utestedet først, så kan du gå til politiet hvis de ikke gir deg pengene. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Neinei! Kontakt utestedet, deretter banken din. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, kontakt utestedet først. Kommer du ingen vei med det, ringer du banken din. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 ok, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå