Gå til innhold

Gjesteprofil til Live?

Alex ws

Anbefalte innlegg

Selv spiller jeg temmelig mye på Live. For tiden går det mest i CoD4. Må innrømme at jeg tar spillingen litt små-seriøst og følger med på statistikken min. Derfor føler jeg meg alltid som en drittsekk når kompiser stikker innom og vil spille CoD4. Før spilte vi alltid CoD2 online. Hvert vårt liv, slik at alle fikk spille litt hver. Men om jeg lar dem spille på CoD4, går jo statistikken min rett til helvette! Jeg har lenge hatt en kill-death-ratio som jeg er rimelig stolt over. Nå er jeg ikke like stolt over den, etter å ha latt noen kompiser spille litt. Er det mulig å spille online uten å måtte loggføre statistikken? Kanskje med en annen profil? Jeg har jo skjønt at hver profil må betale Gold-avgift for å spille online, men er det en vei utenom? Andre som er i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv spiller jeg temmelig mye på Live. For tiden går det mest i CoD4. Må innrømme at jeg tar spillingen litt små-seriøst og følger med på statistikken min. Derfor føler jeg meg alltid som en drittsekk når kompiser stikker innom og vil spille CoD4. Før spilte vi alltid CoD2 online. Hvert vårt liv, slik at alle fikk spille litt hver. Men om jeg lar dem spille på CoD4, går jo statistikken min rett til helvette! Jeg har lenge hatt en kill-death-ratio som jeg er rimelig stolt over. Nå er jeg ikke like stolt over den, etter å ha latt noen kompiser spille litt. Er det mulig å spille online uten å måtte loggføre statistikken? Kanskje med en annen profil? Jeg har jo skjønt at hver profil må betale Gold-avgift for å spille online, men er det en vei utenom? Andre som er i samme situasjon?

Lat som om du har fått Rrod når de kommer over..

Lenke til kommentar
Ja, mulig det. Men det blir jo ikke en permanent løsning. Skulle vært mulig å valgt mellom ranked og social eller noe slikt. Hvor kun førstnevnte førte statistikk.

Slik er det på Halo 3, eller, der føres det to statistikk-grupper. En for ranked og en separat for unranked. Burde vært sånn på CoD4 også, egentlig.

Lenke til kommentar
Lat som om du har fått Rrod når de kommer over..

Hehehe, kjipt å bli tatt da! :p

Har du bare en profil på xboxen? Hvis ja, så tror jeg du har to måneder med Gold. Du får nemlig en måned gratis på opptil tre profiler, hvis jeg husker riktig...

WoW .. Der lærte jeg noe nytt shit..

Fant ut jeg sletta en profil for 1 mnd siden bare for test ! Altså 1 mnd gull medlemmskap i dass! :(

Jaja har forsatt en til da jeg kan bruke på en ferie .. hmm

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...