Gå til innhold

HTC Touch eller HTC S710?


henkeZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Hva ville dere valgt av HTC S710 eller Touch? Har veldig lyst på trykkfølsom skjerm..

 

Eller, bør jeg spare litt til og kjøpe S730??

 

Jeg er takknemlig for svar! :)

Jeg har hatt Touch i flere måneder nå og elsker den! Vær dåg klar over at du bør være litt innovativ og lysten på å være i fremste rekke - med fordeler og ulemper som det bringer med seg.

 

Om du ikke er kjent med Windows bør du også tenke over at dette er utrolig avanserte mobiler med mengder av innstillinger, og muligheter for programmvare og løsninger. Om du vil ha noe enklet, med få muligheter til å påvirke din egen mobilhverdag velg noe annet ...

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hva ville dere valgt av HTC S710 eller Touch? Har veldig lyst på trykkfølsom skjerm..

 

Eller, bør jeg spare litt til og kjøpe S730??

 

Jeg er takknemlig for svar! :)

Jeg har hatt Touch i flere måneder nå og elsker den! Vær dåg klar over at du bør være litt innovativ og lysten på å være i fremste rekke - med fordeler og ulemper som det bringer med seg.

 

Om du ikke er kjent med Windows bør du også tenke over at dette er utrolig avanserte mobiler med mengder av innstillinger, og muligheter for programmvare og løsninger. Om du vil ha noe enklet, med få muligheter til å påvirke din egen mobilhverdag velg noe annet ...

 

Takk for svar Tobias! :)

 

Ja, jeg har hatt SonyE og Nokia i flere år, men vil ha noe mer avansert.. Så da står det mellom HTC S710 eller Touch.

Jeg har veldig lyst på trykkfølsom-skjerm så..er det den rette telefonen for meg da?

Tror ikke jeg vil savne tastaturet..

Lenke til kommentar

Har hatt begge (eller, har s710 nå). Holdt på å irritere vettet av meg over mangel på hardware-taster da jeg hadde touch. Ellers likte jeg den veldig godt.

 

Forsåvidt fornøyd med s710 også, selv om qwerty tastaturet kunne ha hatt bedre knapper :)

 

Moro med Windows Mobile, selv om det oppleves som "sluggish" under navigering i menyer/åpning av programmer. Disse telefonene har dog bare 201MHz prosessorer, så kan vel ikke forvente all verden.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hva ville dere valgt av HTC S710 eller Touch? Har veldig lyst på trykkfølsom skjerm..

 

Eller, bør jeg spare litt til og kjøpe S730??

 

Jeg er takknemlig for svar! :)

 

Artig tråd da jeg lurer på det samme, for meg er vel kanskje S730 mer aktuell enn S710. Har også veldig lyst på touch-screen, samtidig så er det sikkert mer hensiktsmessig med tastatur. Men jeg tror jeg enn så lenge har mest lyst på Touch, men tiden vil vise..

 

Håper på flere svar i denne tråden.

Lenke til kommentar
Moro med Windows Mobile, selv om det oppleves som "sluggish" under navigering i menyer/åpning av programmer. Disse telefonene har dog bare 201MHz prosessorer, så kan vel ikke forvente all verden.

Sluggish!

Tja, jeg overklokker - jeg! Personlig kjører jeg 247 MHz. Mange kjører langt opp moet 300 MHz. I den ROM'en er det også et verktøy som stiller noe som heter Glyph cache. Jeg vet ikke helt hva det er, men det virker som om Touch'en går på steorider!

Dette parameteret kan også stilles uten å bytte ROM.

Tobias

Lenke til kommentar

Gjorde jeg også, kjørte 247Mhz. Men likte egentlig ikke det helt, da jeg til tider fikk noen bieffekter av det :) Går for total stabilitet før evt overklokking!

 

Om du liker tanken på touch screen (og vil ha en liten telefon med snasen design) gå for Touch, om du derimot føler du trenger ordentlige taster (om du skriver mye sms/mails) anbefaler jeg egentlig S710/S730. JEG fikk ihvertfall fnatt av å skrive ting på Touchen (testa PocketCM/Touchpad/Spb fullscreen og et par andre tastaturer). :)

 

Kan være greit å titte litt på forskjellene mellom Windows Standard og Windows Prof.

Endret av schlinkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...