cosmicman Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg installerte xp over den jeg hadde.. så glemte jeg att jeg ikke hadde kopiert mine dokumenter å går inn på "documents and settings" å der ligger den gamle mappa.. psjuh :oops: men det dumme er att jeg ikke kommer inn i mappa.. "Access is denied" så lurer jeg på om det er NOEN som kan hjelpe meg.. det ligger MANGEN viktige filer som jeg absolutt ikke kan risikere å møste.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 den her kommer til å bli stengt.... du capser som f*** og titlen sier ikke mye om innholdet uannsett, start maskinen på nytt, velg sikkermodus MED nettverk og logg inn som admin. da skal det være mulig å overføre retighetene til noen andre f.eks. den brukeren som du selv har (IKKE admin...) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Når du resintallerer XP (eller win 2000) over en "gammel" eller den forrige installasjonen, så mener jeg du mister alt som var i Dokuments and settings mappa... Sorry... Blir vanskelig å finne de filene som var der også siden de sikkert er allerede skrevet over med andre filer (tenkte på slike recovery program), men det kan hende jeg tar feil... Lenke til kommentar
voktern Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er du logget på som administrator skal det være mulig å ta over mappa "take ownership" eller noe slikt. Dette skal ligge under "properties". Jeg bruker ikke Xp selv men dette er ihverfall mulig i win2k Lenke til kommentar
cosmicman Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg fikk det til brukte recoverNT så fikk jeg kommet inn i clustera osv og sitter å kopierer filene.. er litt tungvindt.. men får vertfall di HYPERVIKTIGE filene i know.. i am tha king Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 .. i am tha king tviler, men gj anyway Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 feil bruk av emnfeltet, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg