Kræz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Nå har NRK sluppet årets versjon av Ski Challenge. For de som ikke er kjent med konseptet, er altså SC:08 et Utfor-spill hvor du kjører fem av løypene som inngår i World Cup. Hva er Ski Challenge 08? SC:08 er et gratis onlinespill utviklet av Østerrikes rikskringkaster ORF. Spillet baserer seg på de faktiske World Cup utforløypene, med klassikere som Wengen og Kitzbuhel. I desember 2006 fikk NRK laget en egen versjon, som i år er oppdatert og kan lastes ned her: http://www.nrksport.no/skichallenge/ Ligger en rekke SC:07 videoer på youtube. Vil du se hvordan spillet er før du laster ned kan du se denne: Grafikken, spillbarheten og fartsfølelsen gjør at du raskt blir hektet og til stadighet "bare må kjøre en gang til". Løypene åpner for konkurranse og kvalifisering etterhvert som World Cup'en skrider fram. Pr i dag er det Groden (Val Gardena) som er tilgjengelig. -Hva er nytt i årets versjon? Etter et par runder kan jeg dessverre ikke si at jeg har funnet noen nyheter i SC:08. Den største skuffelsen er NRK heller ikke i år har valgt å inkludere klan-funksjonen i sin versjon. Er nesten så jeg vurderer å laste ned Rundfunk utgaven, fremfor tilbudet fra Kringkastningen. Øvrige linker ORF sin engelske side: http://skichallenge.orf.at/sc08/stories/englishinfo/ Forum på tysk: http://skichallenge.eyeworry.com/ Samt en tysk SC Wiki: http://skichallenge.eyeworry.com/wiki/index.php/Hauptseite Ski settings for Gröden Sol: 22-23-55 Snø: 9-12-79 Is: 21-46-33 Endret 11. desember 2007 av Kræz Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ohh! Husker jeg spillte dette en god del i fjor. Var ikke så verst faktisk. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Burde vært flere løyper med. Men bortsett fra det, er spillet like vanedannende i år som i fjor Pantera Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette spillet er jo gøy Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 det rister noe jævlig i first person mode da det er det jeg liker best å kjøre med Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Flott, dette må prøves Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Noen som vet hvordan verdenscup-poengene fordeles? hvor mange folk får poeng osv.. Så lurer jeg på om det står noe om kvalifiseringstider man må ha for å være kvalifisert. jeg finner det ikke på nrk-sidene... Endret 10. desember 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet hvordan verdenscup-poengene fordeles? hvor mange folk får poeng osv.. Så lurer jeg på om det står noe om kvalifiseringstider man må ha for å være kvalifisert. jeg finner det ikke på nrk-sidene... Kvalifiserings tider står vell inpå spiillet?? synes å huske det fra spillet i fjord Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ooh, dette så bra ut. Laster ned nå Lenke til kommentar
Eksponent5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet hvordan verdenscup-poengene fordeles? hvor mange folk får poeng osv.. Så lurer jeg på om det står noe om kvalifiseringstider man må ha for å være kvalifisert. jeg finner det ikke på nrk-sidene... Kvalifiserings tider står vell inpå spiillet?? synes å huske det fra spillet i fjord www1.nrk.no søk på skichallenge der, så finner du kvalifisering tider, og konkuranser tider, masse info.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ski settings for GrödenSol: 22-23-55 Snø: 9-12-79 Is: 21-46-33 På 'sol-føre' ville jeg satt opp mindre på feste, slik at det blir sånn ca 20-5-75, evt 25-5-70. Forresten noen som har noen bra settings til ski for Bormio? Pantera Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor finner jeg Gröden? Ser ingen baner som heter det.... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor finner jeg Gröden?Ser ingen baner som heter det.... Det er den første banen... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hvorfor rister det så jævlig når man trykker på C, og går "inni" personen. diggest å kjøre sånn Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei! Nettopp lasta ned spillet, men får ikke til å registrere meg. Uansett hva jeg velger som fødselsår, så får jeg 'feil i fødselsår'. Hva skjer? Lenke til kommentar
satser Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nå er 2010 versjonen kommet, og jeg har et spørsmål: Jeg har en ACER Aspire 5930G, og når jeg spiller, så lagger det noe veldig! Det står i systemkravene at det skal klare å kjøre det lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå