meastp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei! Problemer er som følger: Jeg slår av pc'n, og etter en tid (fra 10sek -> 10min) starter den plutselig av seg selv...... Hva kan det være? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har du "wakeup on lan/ring" på? Ellers så støtter noen hovedkort en tastekombinasjon for å starte, ligger det noe på tastaturet ditt, eller har du prøvd med et annet tastatur? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 etter 10 min var litt rart. på noen hk har du muligheten til å stille inn pc-en til å starte. før restarta min med en gang og jeg tror det var wake on lan i biosen som gjordet det. men etter 10 min? det var rart Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 søstern min sin PC hadde samme problemet, bare at den slo seg på etter 30 minutter...!Den slutta å starte på nytt etter jeg var på power management i bios og stilte på ett eller annet som stod på "30minutes"... Husker desverre ikke hva jeg stilte på , men jeg tror nok du må inn i bios å stille på noe på power management.."wake on lan" kan kanskje også være årsaken... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå