chrisoh Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har nylig kjøpt meg Xbox 360, og skulle gjerne skaffet meg Oblivion. Men har merket meg at butikkene har byttet ut den opprinnelige versjonen på billigsalg med en "game of the year" edition som jeg ærlig talt ikke skjønner hvorfor skal koste dobbel pris. Noen som vet om butikker i oslo som selger den opprinnelige versjonen, evt. forklare meg hva som er forskjellen? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 GOTY-versjonen inneholder ekspansjonen "Shivering Isles", pluss diverse mindre offisielle plug-ins som gir deg ekstra innhold. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Shivering Isles koster en del hvis du skal kjøp den i løsvekt, gå for GOTY-versjonen! Endret 6. desember 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ok, hørt at utvidelsen kun er for hardcore fans jeg, er vel egentlig primært intressert i den enkle versjonen. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ok, hørt at utvidelsen kun er for hardcore fans jeg, er vel egentlig primært intressert i den enkle versjonen. Shivering Isle er et must, Om du er fan eller ikke. Gjorde faktisk ferdig shivering isle før selve main story'en. Effektene i Shivering Isle er veldig kule, Samt siste boss. Nå skal jeg ikke nevne noe spoilers, Men jeg anbefaler Shivering Isle! Endret 6. desember 2007 av Gemi9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå