Gå til innhold

Går det ann å koble DS til PC for å spille Online?

nosync

Anbefalte innlegg

Går det ann å koble DS til PC for å spille Online? Jeg satt og tenke på dette igårkveld mens jeg spilte.

Det hadde vært en sikkelig kul mulighet, sånn at du kan spille med folk over hele verden uten å måtte være avhenging av WiFi og venner.

Jeg har søk og har ikke funnet noe, mulig dette er noe å forsøke å få til? Eller mase på Nintendo for å få dette til. Ser for meg en Lobby noe ala Gamespy bare til Nintendo DS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare å gå online med DS'en din med det spillet du spiller, og når du går på nettet så søker den etter folk som også spiller automatisk. Så venter man til det er nok spillere som har koblet til, så kan man spille. (Er litt usikker, siden jeg bare har prøvd det et par ganger for lenge siden, men tror det er slik). :thumbup:

Lenke til kommentar

Bah, ingen av de lokale butikkene hadde den. Så da må jeg bestille på nett.

Men et spørsmål. På nettet finner jeg noen som sier de kan brukes til Wii,DS og PSP osv. Det kan vel ned Nintendo sitt også regner jeg med?

Men den er vel bare vanlig Wi-Fi vel? Kan noe som DETTE brukes og istedenfor? Er billigere så...

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Med DS Lite (vet ikke om det er slik på vanlig og) kan du bare spille rett på nettet via en router. Da slipper du den USB tingen.

Fult klar over dette, men jeg har ikke trådløs rourte (hater alt trådløst), så den USB tingen trenger jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...