MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Noen her som vet hvor store filer man kan laste sende gjennom MSN Messenger? hvilken hastighet vil filer bli sendt med i dette programet? Noen som vet om et program som fungerer bra med tanke på slik funksjonalitet....Trilian, ICQ etc? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Noen her som vet hvor store filer man kan laste sende gjennom MSN Messenger? Jeg er tror ikke det er noen begrensing på hvor stor filen kan være. hvilken hastighet vil filer bli sendt med i dette programet? Kommer ann på dl hastigheten til mottakeren og ul hastigheten din. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Som StrongBad sier, så er det ingen begrensning, og hastigheten kommer ann på din upload-hastighet og mottakers nedlastningshastighet. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 det er da noen problemer forbundet med å sende filer i msn. jeg kjenner mange som ikke klarer å sende av en eller annen grunn... <offtopic>er det noen porter man kan åpne for å fikse dette? og evt, hvordan...?</offtopic> sry :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 http://home.no.net/ketso/netopia/ er et bra sted å starte for å finne ut hvordan du sender filer. Tviler vel egentlig på at MSN er en særlig effektiv måte å overføre store filer på, blant annet ingen resume mulighet. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Vel.....jeg og en kamerat prøvde å overføre ei fil i går. Måtte bare avbryte. Etter ca 10 minutt så var det fortsatt ingen progress Jeg har 512 i upload og han har 512 i download. Merkelig greier Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har dere dsl fra NGT eller? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bruk ftp da, eller kjør over irc, det pleier å være bedre Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg klarer heller ikke å sende filer over msn. Plagsomme greier! Noen som har forslag til en løsning? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bruk FTP... Det er mye bedre!! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dere kan sende filer igjennom eyeball Chat . . www.eyeball.com Our patent-pending Any-Bandwidth™ and Any-Firewall™ Technologies ensure the best possible video quality over any Internet connection and desktop, and across any firewall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå