The StigMeister Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Min pgr3 disk ble ødelagt. Hørte en rar lyd ifra boxen. Så tok jeg ut plata. Da så jeg at det var blitt en sprekk ifra hullet i midten av plata på ca 1 cm. Det skjedde vel i januar 2006. Klarte å surke til meg en ny plate på elkjøp:D Så satset jeg på at det var noe feil med den forrige plata. Har ikke opplevd dette siden Endret 7. desember 2007 av The StigMeister Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Xboxen min har ødelagt både COD3 og Forza 2 her, litt surt egentlig. Får jo ikke erstatning fra MS... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fikk tak i min rett før julen 95 var det vel(var det ikke den høsten den ble lansert?) og den står fortsatt inne i tv-benken. Må åpne døren når den er i bruk, ellers blir den altfor varm men funker fint *bank i bordet* Kudos med 12 år gammel xbox 360 Jeg har bare hatt min, som ble produsert 27/9/2006, siden juli i år. Selvsagt har den også den mest bråkete DVD-ROM-en. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har min fortsatt, fungerer fint. Eneste rare jeg har opplevd er at av og til når jeg skal slå den av, så kan det ta nesten 1 min. før viften og lysene frampå slukker. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjøpte min på lanseringsdagen desember 2005. Ikke hatt et eneste problem, og den har ikke blitt behandlet veldig pent heller. Den har blitt fraktet frem og tilbake til svigers noen ganger, veltet fra stående til liggende et par ganger (små barn i huset..), og ikke alltid like optimal lufting. Tror kanskje den har låst seg fire-fem ganger til sammen, men alltid fungert fint igjen etter en reboot. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Kjøpte min på lanseringsdagen desember 2005. Ikke hatt et eneste problem, og den har ikke blitt behandlet veldig pent heller. Den har blitt fraktet frem og tilbake til svigers noen ganger, veltet fra stående til liggende et par ganger (små barn i huset..), og ikke alltid like optimal lufting. Tror kanskje den har låst seg fire-fem ganger til sammen, men alltid fungert fint igjen etter en reboot. Da har du en bra boks;) hehe Lenke til kommentar
balder Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Eg har også min fra starten, men eg har sett antydning til desse røde lampene. De gjekk rundt i ring, men det er vell vanligt? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Som topic sier, hvor mange av dere gamere har enda release 360`n? Kjøpte min første dag den var tilgjengelig i Norge i desember (eller var det november?) 2005. Funker fremdeles fint - ikke hatt noen problemer på de to årene Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har min release box ja Jeg hadde min helt frem til 26 september, da jeg byttet den inn i en Elite på Ebgames. Det var litt av en dag.. Elite og Halo 3: LE! Bråkte din release box mye? Er Elite utgaven mye bedre der? Har min fortsatt, fungerer fint. Eneste rare jeg har opplevd er at av og til når jeg skal slå den av, så kan det ta nesten 1 min. før viften og lysene frampå slukker. Har begynt å merke at den er litt treig jeg også, men 1 min. har jeg aldri opplevd. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har hatt min siden releasen, nå fikk den riktignok de tre ringene i sommer, la da på ny kjølepasta og så funket den igjen.Fikk deretter "ringene" igjen etter ett par dager, la på ny kjølepasta samt montere ekstra vifter. Holdt ett par dager igjen, dette skjedde 4-5 ganger før jeg lagde min egen X-clamp fix, samt att jeg la heatpads mellom rambrikkene og gpu kjøleren pluss att jeg monterte heatsinks på de to resterende rambrikkene (fjernet de ekstra viftene jeg hadde montert tidligere). Etter det har den virket i flere mnd uten problemer . Virker som om de fleste maskiner med de tre røde ringer kan vekkes til liv igjen med riktig x-clamp fix, det som er meget viktig er att man bruker riktig antall "shims". WTF? Har du åpnet xboxen din og operert i den selv? Hvorfor ikke bare sende den inn? eller kanskje det er en hobby? Min har fungert fint siden release ;-) eller jeg kjøpe den for 6mnd siden. Bare fått unreadable disk noen ganger. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har hatt min siden releasen, nå fikk den riktignok de tre ringene i sommer, la da på ny kjølepasta og så funket den igjen.Fikk deretter "ringene" igjen etter ett par dager, la på ny kjølepasta samt montere ekstra vifter. Holdt ett par dager igjen, dette skjedde 4-5 ganger før jeg lagde min egen X-clamp fix, samt att jeg la heatpads mellom rambrikkene og gpu kjøleren pluss att jeg monterte heatsinks på de to resterende rambrikkene (fjernet de ekstra viftene jeg hadde montert tidligere). Etter det har den virket i flere mnd uten problemer . Virker som om de fleste maskiner med de tre røde ringer kan vekkes til liv igjen med riktig x-clamp fix, det som er meget viktig er att man bruker riktig antall "shims". WTF? Har du åpnet xboxen din og operert i den selv? Hvorfor ikke bare sende den inn? eller kanskje det er en hobby? Min har fungert fint siden release ;-) eller jeg kjøpe den for 6mnd siden. Bare fått unreadable disk noen ganger. Hadde allerede brutt "garanti teipen" så det ville ikke nyttet å sende den inn til ms, ellers hadde jeg selvsagt gjort det. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte min et par dager etter at den kom, og den virker enda. Nå har den riktignok ikke fått trimmet seg så mange timer, da... -KJ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Min varte til August i år, men spiller på den enda. Har min fortsatt, fungerer fint. Eneste rare jeg har opplevd er at av og til når jeg skal slå den av, så kan det ta nesten 1 min. før viften og lysene frampå slukker. Du har vel på Background Downloading da? Det gjør at xboxen laster ned ting før den slår seg helt av. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har hatt min siden releasen, nå fikk den riktignok de tre ringene i sommer, la da på ny kjølepasta og så funket den igjen.Fikk deretter "ringene" igjen etter ett par dager, la på ny kjølepasta samt montere ekstra vifter. Holdt ett par dager igjen, dette skjedde 4-5 ganger før jeg lagde min egen X-clamp fix, samt att jeg la heatpads mellom rambrikkene og gpu kjøleren pluss att jeg monterte heatsinks på de to resterende rambrikkene (fjernet de ekstra viftene jeg hadde montert tidligere). Etter det har den virket i flere mnd uten problemer . Virker som om de fleste maskiner med de tre røde ringer kan vekkes til liv igjen med riktig x-clamp fix, det som er meget viktig er att man bruker riktig antall "shims". WTF? Har du åpnet xboxen din og operert i den selv? Hvorfor ikke bare sende den inn? eller kanskje det er en hobby? Min har fungert fint siden release ;-) eller jeg kjøpe den for 6mnd siden. Bare fått unreadable disk noen ganger. Hadde allerede brutt "garanti teipen" så det ville ikke nyttet å sende den inn til ms, ellers hadde jeg selvsagt gjort det. Okay, daså hehe. Trodde di hadde brutt den, bare for å prøve å fikse det selv jeg hehe. Sikkert litt gøy å fikle inni 360'n da? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har fortsatt min første 360, har brukt den mest (av alle tre konsollene), og den durer og går fortsatt. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det best å ha den stående eller liggende? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Liggende tror da jeg. "box" har luftehull under, på hddhuset og bak. For at den nede skal få luft så må den ligge. Hvis du har trådløst la den være vertikal så den rekker høyt opp og får bedre kontakt med router. Min release box har en Hitachi GDR 312-OL 0047DH og den har XCM led-kabinett, dårlig latency siden den går igjennom Min også monterte Blaster 360, og har vertical cooling stand fra Modnet.no som ennå fungerer. Det eneste er at den bruker noen ganger MERK noen grunnet dårlig Latency/responstid. Gladlig Release konsollhilsen fra SpecialForce som snart har et Samsung Kreonflashet optisk drev til sikkerhetskopi av spillene mine. Endret 8. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå