The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Som topic sier, hvor mange av dere gamere har enda release 360`n? Min har funket fint til den dag i dag(bank i bordet) bortsett ifra at den låser seg av og til. Er nyskjerrig på hvor mange av dere som enda har den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde min helt frem til 26 september, da jeg byttet den inn i en Elite på Ebgames. Det var litt av en dag.. Elite og Halo 3: LE! Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har fortsatt min release 360 ja. Har aldri hatt problemer med den bortsett fra et dvd-drevet bråker noe så synnsykt. Hadde tenkt å bytte den til en elite, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg hadde min helt frem til 26 september, da jeg byttet den inn i en Elite på Ebgames. Det var litt av en dag.. Elite og Halo 3: LE! Da har du berget deg vertfall;D Endret 6. desember 2007 av The StigMeister Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har fremdeles release Xbox'en, ikke hatt noen røde ringer. Lars Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde min helt frem til 26 september, da jeg byttet den inn i en Elite på Ebgames. Det var litt av en dag.. Elite og Halo 3: LE! Hvorfor gikk det ikke? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg hadde min helt frem til 26 september, da jeg byttet den inn i en Elite på Ebgames. Det var litt av en dag.. Elite og Halo 3: LE! Hvorfor gikk det ikke? Fordi ansatte ved EBGames Ålesund er noen innavla rekepulere. Erhm /rantoff (Hørte faktisk at sjefen der fikk sparken kort etter) Endret 6. desember 2007 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er på min 4. Xbox 360. Etter at nr 3 døde gikk jeg dit jeg hadde kjøpt den orginalt og fikk byttet i en helt ny en. Får se om den holder lenger. Den Xboxen jeg kjøpte på lanseringsdagen holdt over et år. Men den jeg fikk i retur når den ble sendt til reparasjon holdt i 15 minutter. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er på min 4. Xbox 360. Etter at nr 3 døde gikk jeg dit jeg hadde kjøpt den orginalt og fikk byttet i en helt ny en. Får se om den holder lenger. Den Xboxen jeg kjøpte på lanseringsdagen holdt over et år. Men den jeg fikk i retur når den ble sendt til reparasjon holdt i 15 minutter. Kjipt at man skal bli plaget slik:/ Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det "morsomme" er at jeg er ikke akkurat noen hardcore gamer heller. Xboxen står heller ikke innelåst i et skap så den har godt med luftsirkulasjon. Kan ikke bare klage da, når jeg byttet inn og fikk nr 4 så hadde de ingen premium 360er på lager så det ble "dessverre" en Halo edition Xbox 360 istedenfor Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det "morsomme" er at jeg er ikke akkurat noen hardcore gamer heller. Xboxen står heller ikke innelåst i et skap så den har godt med luftsirkulasjon. Kan ikke bare klage da, når jeg byttet inn og fikk nr 4 så hadde de ingen premium 360er på lager så det ble "dessverre" en Halo edition Xbox 360 istedenfor Kansje 360`n må brukes skikkelig for å ikke kapitulere:D nei du kan ikke klage på den siste du fikk nei=) Hehe Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den har fått god trim i det siste med Mass Effect ihvertfall Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye. Trodde de bråkte mindre!:O Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gah! Håper elite byttetilbudet kommer tilbake. Prøvde fra midten av september å få reservere en elite, men geniet bak disken på EB sa at tilbudet var satt på pause. Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye. Trodde de bråkte mindre!:O Er vel hvilket drev du har som betyr mest for støynivået når du spiller. Tror BenQ er drevet som bråker minst. Lenke til kommentar
Drumstick Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ingen problemer. Den ligger godt luftet, plugget rett i veggen og ikke i noen skjøteledning. Passer også på og alltid ta ut platen før jeg skrur av maskinen. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har to launch-boxer...den ene konket i fjor på denne tiden(den jeg fikk tilbake går enda). Den andre tutler og går som den skal. Lenke til kommentar
hakone Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Min holdt helt til i forigårs.. Da kom den en morsom hvinelyd i det jeg skulle til å kose meg med Mass Effect, så gikk den i svart og de 3 røde lysene blinket. Må innrømme at jeg egentlig bare ventet på det Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Gah! Håper elite byttetilbudet kommer tilbake. Prøvde fra midten av september å få reservere en elite, men geniet bak disken på EB sa at tilbudet var satt på pause. Byttet minn også inn til En Elite På Ebgames For en stund siden. eneste forskjellen den er svart HDMI og 110 gb . bråker like mye. Trodde de bråkte mindre!:O Er vel hvilket drev du har som betyr mest for støynivået når du spiller. Tror BenQ er drevet som bråker minst. Man må vel åpne boksen for å finne ut hvilket drev det er? Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har hatt min siden release. Men har veldig lyst til å bytte til en med HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå