hifgad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva er best av at vifteovnen blåser den varme ånden sin på hendene (når du sitter ved dataen) , eller at den blåser på føttenene dine? - Jeg mener så absolutt føttene. Det er en herlig opplevelse. Men, hva mener dere?? Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vel foretrekker aa ha den mot ansiktet jeg da , men det blir VARMT til slutt ja . Ellers ville jeg hatt den rettet mot beina . Noen ganger har jeg til og med sovnet med ovnen rettet mot ansiktet , hehe er bra dersom du er kald da sovner jo mye fortere , men POKKER saa tung man er i hodet naar man vaakner opp x antall timer senere . Men vifteovn ruler over andre ovner ( utenom peisen da ) det er liksom mer koselig med den Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Men vifteovn ruler over andre ovner ( utenom peisen da ) det er liksom mer koselig med den Nei oljefylte ovner er mye bedre, luften blir ikke så tørr. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Joda, men jeg har ikke så mye peiser stående på rommet mitt ved dataen etc.. Det er selvsagt mere koselig å sitte i en god varm stol, slappe av, drikke kakao , og kose seg ved peisen... Men, det er også godt å få luft presset imot føttene Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Men, det er også godt å få luft presset imot føttene Hva ialle dager, sitter du med vinduet oppe siden du fryser på føttene dine? Er mye bedre med tykke sokker og tøffler. Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Men, det er også godt å få luft presset imot føttene Hva ialle dager, sitter du med vinduet oppe siden du fryser på føttene dine? Er mye bedre med tykke sokker og tøffler. Nei, det er ikke noe varmet i gulvet, og gulvet er kaldt. Hmm, jeg liker vifteovnen bedre, blir bare svett av 190283 par sokker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå