TOO TRILL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ser på siden til xbobx.com at det skal være mulig å få prøve gld i mnd gratis, men skjønner ikke hvordan jeg fikser det. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøpe deg en ny xbox 360. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg skjønte det ikke heller når jeg skulle lage Live-bruker. Lette og lette i manualer o.l. Til slutt ga jeg opp og skulle bare registrere en Silver-bruker, og da hoppet valget om å prøve Gold i 1 mnd. opp. Du må bare registrere en Silver-bruker. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg skjønte det ikke heller når jeg skulle lage Live-bruker. Lette og lette i manualer o.l. Til slutt ga jeg opp og skulle bare registrere en Silver-bruker, og da hoppet valget om å prøve Gold i 1 mnd. opp. Du må bare registrere en Silver-bruker. Registrer deg som silver,så får du automatisk gold i 1 mnd Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg skjønte det ikke heller når jeg skulle lage Live-bruker. Lette og lette i manualer o.l. Til slutt ga jeg opp og skulle bare registrere en Silver-bruker, og da hoppet valget om å prøve Gold i 1 mnd. opp. Du må bare registrere en Silver-bruker. Registrer deg som silver,så får du automatisk gold i 1 mnd Dette fikk ikke jeg. Men så registrerte jeg meg via Xbox.com fordi xboxn frøys vær gang jeg prøvde å opprette en bruker. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når du lager ny konto får du 1 mnd med Xbox Live Gold. Dette kan du gjøre opptil 3 ganger. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når du lager ny konto får du 1 mnd med Xbox Live Gold. Dette kan du gjøre opptil 3 ganger. Jeg har ikke fått Gold membership i 1 mnd.. Har prøvd flere ganger å spille over nett, men det kommer opp at jeg må ha en gull konto. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 du må oppgradere fra silver til gold for å få den mnd med gratis gold om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trenger ikke oppgradere noe som helst. Når du lager deg en ny spillekonto, velger du silver og vil da få beskjed om at du har en prøvemnd av Gold. Bjohansen: Har du flere enn 3 kontoer? Hvis du har det så er det ikke så rart da trialen bare gjelder 3 ganger, som sagt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bjohansen: Har du flere enn 3 kontoer? Hvis du har det så er det ikke så rart da trialen bare gjelder 3 ganger, som sagt. Jeg har bare en konto som ble opprettet da jeg fikk Xbox 360 (under 1mnd siden). Jeg har ikke fått noe beskjed om at jeg har gull konto og det står ingenting på Xbox.com Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke hvordan det er når du gjør det på Xbox.com, jeg gjorde det på selve Xboxen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Registrerte på xbox.com, og har bare silver ab nå. rart at det ikke fungerer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, det glemte jeg og si. Du må nok muligens gjøre det på konsollen for å få 1 mnd Gold. Visste ikke at det var mulig å lage konto på Xbox.com, jeg ... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 utrolig teit, kan ejg lage en ny bruker med samme epost adresse? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Yay, fikk 1 gratis mnd, bare signa opp via xboxen:P Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 når en mekker ny gamertag til live får en 30dager trodde jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå