Fear the Scare Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, jeg har et program som kommer opp vær eneste gang jeg starter den. Og jeg vet på eldre windows XP finnes start-up mappen i Start-menyen, men på vista er den ikke der, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 sjekk i registry om det ligger på HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run slett linja programmet står på hvis det står noe der. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er flere måter. Husker ikke alle men jeg husker denne: "windowstast+R" skriv inn "regedit". "HKEY_LOCAL_MACHINE" -> "SOFTWARE" -> "MICROSFT" -> "WINDOWS" -> "CURRENTVERSION" -> "RUN" Marker faget "RUN" og du ser nøklene. Der skal programmet ditt ligge forhåpentligvis. Slett nøkkelen. HUSK at det kan være greit å sikkerhetskopierer registeret før du endrer der. Da høyreklikker du bare og velger export på faget. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 tusen takk, fikk den bort nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå