123456789101112 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Halla Skulle starte opp min Hp dv-9575 nå men det gikk ikke helt som det pleier, jeg får opp den første introen med en stor hp logo også bli plutselig skjermen helt svart og det står "operating system not found" når jeg trykker en tast kommer barre filmeldingen en gang til. Pcen fungerte helt fint klokken 1 i natt. Operatisvsystemet på pcen er Windows Vista 32 bit og pcen er rett under 3 måneder gammel, har hatt instalert norton ativitus/norton antivirus 360 helt siden jeg fikk den. Noen som vet hva som er galt, hva man kan gjøre? har aldri lagt inn operativsystem selv før så vet veldig lite om det her.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har ikkje vore i bios å rota? Mest sanynleg er det ein av to feil: 1) det har blitt satt feil bootdisk i bios 2) Disken har problemer. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Det eneste unormale jeg gjorde var at jeg tappa litt på tastene under oppstart, bare vanlige bokstavtaster, men tviler på at det har noe å si:) Kjøpte en ny Lacie ekstern harddisk som jeg koblet til første gang for 2 dager siden, kan det være at denne på en måte har blitt satt opp som harddisk? Jeg er 100% amatør på alt som heter bios ms-dos og de greiene der, må nesten ha litt steg for steg hjelp her.. Endret 6. desember 2007 av Sondre05 Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Etter 10 restarts gikk plutselig alt greit igjen og den fungerer som normalt. Er dette et problem som ofte kommer tilbake? Nå har jeg hvertfall mulighet til å kjøre backup og eventuelt levere den inn på et litt mer beleilig tidspunkt.. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er ikke den serien fra HP forfulgt av feil? Mener hvertfall at dv9000 serien er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå