medlem-108338 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei .. (endret hele innlegget hadde tidspress på meg skrev bare fort å gale..) En gang i tiden spillte jeg med noen i Halo 2 som hadde et laget game på Custom match. Jeg hadde glemt spillet men i går tenkte jeg det er noe jeg savner i Halo 3 så tenkte jeg er det noen kule modes som er i Halo 2 og ikke i Halo 3? Ja det er det mye av men jeg husket spessielt et mode som kalles: " Cat And Mouse " Jeg tenkte å skape dette på nytt dette er jo utrolig morro.. Så jeg gikk på Forge og fikset på reglene sånn som våpene, hastigheten og hoppingen.. Jeg kjøpte 2 Wraith tankser som "Kattene" skal ha, og 8 moongoser til "Musene" Så var problemet spånningen jeg vill at kattene skal begynne sammen med tanksene langt vekke fra musene. og musene skal begynne med moongosene.. Jeg forstår at det er noe man skal stille på i spånn merkene noe med Attack , Defend , 3 - 5 Team Jeg tar Kattene på Attack og Musene på Defend men det går forsatt ikke.. Så kan noen forklare meg hvordan spåningen fungerer? Forstår ikke dritten... Regler for Cat And Mouse: - Ikke bruk våpen (gjelder de første 8 minuttene) - 10 minutt passer best synes jeg - Tankene skal prøve å kjøre over moongosene i de 3 første minuttene - Etter 3 - 4 minutt skal tanksene skyte på moongosene - Musene har lov å gå ut av moongosen å gå.. men IKKE skyte.. - Du har et liv som mus! og du trenger ikke mer som katt for katt skal ikke dø - Kattene skal ikke forlate tanksen men vis musene gjemmer seg kan di gå ut av den (gjelder de 2 siste minuttene) - Kattene skal være LITT tregere en musene (Når vi kommer til den delen når kattene kan gå ut av tanksene kan di bruke våpen og musene kan ikke derfor må de vær raskere) edit: Ganske ryddig innlegg er stolt .. Endret 6. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei .. Fortiden sitter jeg i Forge på Halo 3 og prøver å lage "Cat and Mouse" som er skapt fra spillere jeg spillte med i Halo 2 tror jeg iallfall.. Jeg hadde glemt det men jeg kom på det igjen i går. SÅ jeg laget mapet på Sandtrap solgte alt og kjøpte det man skal ha til "Cat and Mouse" så lager jeg spånn men det forstår jeg ikke jeg skal liksom ha 2 katter som skal bruke Wraith tanksen di skal spåne med dem.. og musene skal spåne med moongosen men det blir forskellig for vær gang vet det er noe med attack og defend og 3-5 team men det går ikke når jeg prøver det er noe galt.. Kan noen skrive det veldig enkelt hvordan det fungerer? kjekkt å vite (Cat and mouse er sånn kattene har tanks og musene har moongose men i halo 2 var det ikke moongose da brukte vi vanelig bil det er ikke lov å bruke skyte våpen og de første 2 minuttene skal tankene bare smashe dem ikke skyte. Når 2 minutt har gått kan de skyte) Vet det er litt dårlig skrevet men orke ikke å rette på det akkurat nå. Så fordi du ikke gidder å ta deg tid til å skrive norsk, så skal vi andre streve oss igjennom teksten din? Neppe Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Komman er 100% sikker noen vet hva problemet er bare at de ikke gidder å skrive.. og vis dere ikke forstår det kan jeg skrive igjen.. Endret 6. desember 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan sikkert velge "1" eller "2" hvis du trykker på spawn-pointsa med X. Husker ikke helt, men tror det var sånn.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 ok skal prøve etter leksene Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja, og så må du huske å sette på riktig gametype i Start-menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå