SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Alt på dataen min fungerer som normalt, men spill som kjører i direct 3d vil ikke kjøre, eller de har store grafikkfeil og elendig fps... Noen som vet hva som er galt?? Pcen min er en 1400mhz tbird med 1024 mb sdram og geforce 3. Jeg bruker windows 2000 service pack 3, directx9, detonator 41.09 og nyeste via 4-in-1 chipsett driver. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Legg inn drivere og hele opplegget på nytt av .. .evt prøv en regcleaner .. Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hva er en regcleaner og hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 er spillene gamle? vis spillene er orginale,har du sikkert en manuel vis spillene er for gamle funker dei bare på win95/98 da må du gjøre følgende: der du starter spillet (som sikkert ligger på skrive bordet) høyreklikk den,egenskaper,kompatibiltet (helt til høgre) der ser du en meny som står: kjør dette programmet i kompatibiltetsmodus. der velger du 95/98 men dette er bare vist spillet er gammelt er litt vanskeligt å forklare men håper dette hjelper 8) Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg spiller både gamle spill og nye spill, men problemet er det samme i alle: Feks CS kjører perfekt i openGL, men i direct3d er det omfattende grafikkfeil overalt og FPS'en ligger mellom 5 og 20. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det kan være at dx9 lager dette problemet. For geforce kortet ditt støtter ikke dx9 og da kan det oppstå problemer Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Problemet er bare at jeg har brukt disse driverne lenge helt feilfritt, men nå plutselig har direct3d spillene begynt å gå i stå :-? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Alt på dataen min fungerer som normalt, men spill som kjører i direct 3d vil ikke kjøre, eller de har store grafikkfeil og elendig fps... Noen som vet hva som er galt?? Pcen min er en 1400mhz tbird med 1024 mb sdram og geforce 3. Jeg bruker windows 2000 service pack 3, directx9, detonator 41.09 og nyeste via 4-in-1 chipsett driver. er det denne driveren du bruker? http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09 den eg bruker har geforce 2 Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Ja det er denne driveren jeg bruker. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Problemet er bare at jeg har brukt disse driverne lenge helt feilfritt, men nå plutselig har direct3d spillene begynt å gå i stå :-? Har du vurdert "format c:" Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg har formatert c: 4 eller 5 ganger da... Tror du jeg er helt noob eller?? =) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Problemet er bare at jeg har brukt disse driverne lenge helt feilfritt, men nå plutselig har direct3d spillene begynt å gå i stå :-? prøv system gjennoppretning eller kva det heter start-alle programmer-tilbehør-system verktøy -> system gjenoppretning det har funka mange ganger hos meg, den fjerner nyinstallerte program og feilen ligger kansje i et program du har funnet på internett eller p2p Lenke til kommentar
SckNdrsn Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 galaxee: hvilket os bruker du? Jeg kan ikke finne funksjonen der du sa den lå... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Er det mulig å legge inn DirectX 8.1? Bare for å teste...Det kan være spillene som ikke helt skjønner DX9 full ut. Spillene kan jo muligens fungere bedre med en patch til eventuelle spill. DX9 er vel tross alt den som styrer Direct3D. Bare noen tanker jeg har... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 System gjenoppretning finnes bare i Windows XP (Pro/Home) og Windows Me. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 xp ja...viste ikke at den bare låg i xp sorry.. 8) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 xp ja...viste ikke at den bare låg i xp sorry.. 8) Bare XP? Win Me, den har samme suppa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå