S-r-ex Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fint om du kunne gjøre det, Oblivion. Gidder ikke å prøve å finne en loopkabel i fatterns kabelkaos... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fint om du kunne gjøre det, Oblivion. Gidder ikke å prøve å finne en loopkabel i fatterns kabelkaos... Ups. Glemte av det . Man trenger ikke å ta opp med mikrofon, man tar bare opp rett fra lydkorte. Skal gjøre det nå. Sang kommer om 10 min . Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Når jeg mente loopkabel tenkte jeg å bare sende en kabel mellom mikrofonporten og ørepluggporten, da. Dessverre er lydkortet i maskinen min helt rævva, uten heftigere funksjoner en et laggende, digitalt styrehjul på siden som ikke engang kan ha mer enn 3 bits presisjon (laptop...), så ta opp på den måten funker ikke for meg Endret 19. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det enkleste er å laste ned videoen og bruke et program som skiller lyden fra videoen. Det har jeg, så regner med å hjelpe deg i løpet av kvelden. Hvilken sang skulle du ha tak i? *sjekke* Edit: Ok, tok en titt i første sida. Skal nok ordne seg Edit 2: fargoth kom før meg, så da slipper jeg. Endret 19. desember 2007 av Myst Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tok meg friheten og ta opp og konvertere remixen til mp3. 320kbit mp3 kan lastes ned HER! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fant en annen remix på en av videoene: Lenke til kommentar
drood Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei, er ikke den. Eneste likheten der er jo selve 'Freestyler'.Jeg mener selve melodien og rytmen. Bl.a. det han spiller på den gitarlignendegreia. Tror det er fra en techno/trance/dance (Ser ikke forskjellen) sang jeg har hørt. samme her, synes det ligner litt på "The Prodigy's - fire" fra Experience albumet Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Denne R. Lizer-fyren har vel kanskje laget en diger mash-up av masse sanger? EDIT: Takk, fargoth! Endret 20. desember 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå