Gå til innhold

Fut - fut - fut Fristajlo! En sang av den unike sorten!

Myst

Anbefalte innlegg

Kom over dette i går og fikk rett og slett hakeslepp. Å være så kreativ og gjøre noe så bra ut i fra noe så enkelt er ikke noe alle kan. Sier ikke mer, bare nyt den.

Se denne først:

Og her er hva som ble av gutten:

Kjendisen!

Se filmen hos Youtube

(Jeg fikk ikke til embeded greiene, en av moderatorene kan fikse på det hvis de vil)

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wiki:

"The name of original song is Freestailo by R.Lizer, a Kazakh singer."

Øhm.. Er jeg den eneste som er brennsikker på dette bare er forsøk på en dårlig cover av bomfunk mc's - freestyler? Den går jo "f-f-f-f-f-f-freestylaah!", med samme tonefall. Det er åpenbart for meg at freestailo er en mislykket oversettelse av freestyler og sangen er en dårlig cover.. Men dette ser ikke ut til å ha slått kommentatorne på youtube.. :|

Lenke til kommentar

Nei, tror de fleste har skjønt det allerede. Jeg fant den såppass bra at den var verdig en plass i forumet :) Naturlig at du ikke likte den, smaken er som baken vettu. Men kul latter hu dama har og da :p

Forresten, forumet har vel ikke innbyggere som forstår språket?

Lenke til kommentar
Øhm.. Er jeg den eneste som er brennsikker på dette bare er forsøk på en dårlig cover av bomfunk mc's - freestyler? Den går jo "f-f-f-f-f-f-freestylaah!", med samme tonefall. Det er åpenbart for meg at freestailo er en mislykket oversettelse av freestyler og sangen er en dårlig cover.. Men dette ser ikke ut til å ha slått kommentatorne på youtube.. :|

Selve sangen er jo ikke lik i det hele tatt... Bare akkurat det at han sier "f-f-f-freestylo" som er likt. Dette er jo trance eller dance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...