Myst Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Kom over dette i går og fikk rett og slett hakeslepp. Å være så kreativ og gjøre noe så bra ut i fra noe så enkelt er ikke noe alle kan. Sier ikke mer, bare nyt den. Se denne først: Og her er hva som ble av gutten: Kjendisen! Se filmen hos Youtube (Jeg fikk ikke til embeded greiene, en av moderatorene kan fikse på det hvis de vil) Endret 6. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Meget fengende sang, bare måtte google etter en mp3. *høre på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Haaaaaahaha! Jeg har en remix av den låten! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 wiki: "The name of original song is Freestailo by R.Lizer, a Kazakh singer." Øhm.. Er jeg den eneste som er brennsikker på dette bare er forsøk på en dårlig cover av bomfunk mc's - freestyler? Den går jo "f-f-f-f-f-f-freestylaah!", med samme tonefall. Det er åpenbart for meg at freestailo er en mislykket oversettelse av freestyler og sangen er en dårlig cover.. Men dette ser ikke ut til å ha slått kommentatorne på youtube.. :| Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, tror de fleste har skjønt det allerede. Jeg fant den såppass bra at den var verdig en plass i forumet Naturlig at du ikke likte den, smaken er som baken vettu. Men kul latter hu dama har og da Forresten, forumet har vel ikke innbyggere som forstår språket? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var fengende i den første versjonen. Den andre var bare dårlig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Øhm.. Er jeg den eneste som er brennsikker på dette bare er forsøk på en dårlig cover av bomfunk mc's - freestyler? Den går jo "f-f-f-f-f-f-freestylaah!", med samme tonefall. Det er åpenbart for meg at freestailo er en mislykket oversettelse av freestyler og sangen er en dårlig cover.. Men dette ser ikke ut til å ha slått kommentatorne på youtube.. :| Selve sangen er jo ikke lik i det hele tatt... Bare akkurat det at han sier "f-f-f-freestylo" som er likt. Dette er jo trance eller dance. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke den beste sangen jeg har hørt, men absolutt veldig fengende. Nok til at jeg vil høre den igjen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Oj oj oj oj... Denna her har amatør-"DJs" verden rundt lagt ALT for mange remixer av.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Han kan jo ikke spille.. Er jo artig å se han slite med "opptakten" på scenen. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet om han faktisk sier noe? At det er et språk? Ellers nice sang! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://djchaser.wrzuta.pl/audio/4FaPdduOzg...ilo_dance_remix Needs moar dance remixes! ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Needs moar dance remixes! ^^ ^^ Dididididam Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg vet jeg har hørt den melodien før! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 "Bomfunk MC's - Freestyler" du tenker på? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Nei, er ikke den. Eneste likheten der er jo selve 'Freestyler'. Jeg mener selve melodien og rytmen. Bl.a. det han spiller på den gitarlignendegreia. Tror det er fra en techno/trance/dance (Ser ikke forskjellen) sang jeg har hørt. Endret 8. desember 2007 av Aivio Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den er vel tydelig freestyler-inspirert! Fristajlo! Rockamackadamdi... :!: Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som vet hvordan man får den mp3'n ut av den flash-avspilleren (dance remixen)? Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sinnsykt digg sang. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan man får den mp3'n ut av den flash-avspilleren (dance remixen)? Du kan ta den opp. Skal gjøre det for deg hvis du ikke gidder . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå