Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Jeg spør for en kompis. Han har (snart) et AplusCase Monolize II kabinett, og der er det en 250 mm vifte, men han lurer på om dette er for lite med bare den. PC-en hans: PSU: Aspire Chameleon Aluminum 550W Nettverkskort: CNet CWP-854 Wireless-G PCI Adapter CPU: Intel Celeron D 352 HK: MSI PT890 NEO-V CPU kjøling: Thermaltake Blue Orb II Minne: TwinMOS DDR2-667 2048 MB Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvilke temperaturer har han på hovedkortet og CPU'en da? jeg tviler på at det er forlite egentlig. Er PC-en klokket? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Han sa ingenting om temperaturen nå, men han har ikke klokka noe. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hehe, be han sjekke litt på temperaturene da, jeg tviler på at det er for varmt i PC-en hans om han ikke har klokket, men det kan jo være verdt en sjekk. Coretemp er fint for å sjekke temp på cpu. Men ellers har du jo også bios health muligens da.. lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå