Olanru Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det er Elprice også....ikke for å være nedsettende men har en svak misnøy med butikker som starter på El.... Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Når det gjelder det trådløse så skal det trådløse nettverkskortet kun brukes ombord i en båt (he's a sailor ) til surfing (typisk sjekke mailen, lese litt på vg, chatte litt på msn osv.). Hjemme på fastlandet skal det brukes kabel! Hmm... trådløst nettverk i båt? Har han installert internett i båten? Hvis ikke... Ekke internet over mobilnett kanskje som er aktuelt da? Isåfall har det ikke noe å si hva slags trådløst nettverkskort som sitter i PC-en, for det vil ikke bli brukt. Da må en ha eget modem, evnt. bruke mobilen. På båten han jobber på er det mulig å koble seg opp mot et trådløst internett som rederiet tilbyr. Så ja, det er trådløst nettverk på båten... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 El-price er ikke så billig, søs kjøpte noe der som tilsynelatende virket billig men PCen landet på høy pris etter de prakket forsikkring i hue og ræva på ho. Noe hun seff ville ha. Uansett... Selv så er jeg ikke fan av AMD eller Acer. hvorfor? - AMD (de jeg har hatt), bråker, er ustabile og har ikke vært veldig glad komprimeringsjobber - Lager mer varme enn Intel (noe som ikke kan være særlig bra på laptop og batterilevetid) - Acertastaturene har en tendens til å bule opp = merker i skjermen. - Tidligere modeller hadde problemer med spaceknappen. - Av de jeg har testet så bråker de mye etter et års tid pga trange kjølekanaler eller dårlige vifter som etterhvert går for fult. Min toshiba har jeg hatt i over 2 år og den er stille som en katt... har ikke trengt å fettsuge vifta på den heller. Pluss derimot er at acer somregel er billig (hvorfor? se over )... Også har de hatt batteritid som virker tilsynelatende bra på enkel bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå