Gå til innhold

Utrolig bra PC? Hvorfor så billig?

Gunn@r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder det trådløse så skal det trådløse nettverkskortet kun brukes ombord i en båt (he's a sailor :D ) til surfing (typisk sjekke mailen, lese litt på vg, chatte litt på msn osv.). Hjemme på fastlandet skal det brukes kabel!

Hmm... trådløst nettverk i båt? Har han installert internett i båten?

Hvis ikke...

Ekke internet over mobilnett kanskje som er aktuelt da? Isåfall har det ikke noe å si hva slags trådløst nettverkskort som sitter i PC-en, for det vil ikke bli brukt. Da må en ha eget modem, evnt. bruke mobilen.

På båten han jobber på er det mulig å koble seg opp mot et trådløst internett som rederiet tilbyr. Så ja, det er trådløst nettverk på båten...

Lenke til kommentar

El-price er ikke så billig, søs kjøpte noe der som tilsynelatende virket billig men PCen landet på høy pris etter de prakket forsikkring i hue og ræva på ho. Noe hun seff ville ha.

Uansett... Selv så er jeg ikke fan av AMD eller Acer.

hvorfor?

- AMD (de jeg har hatt), bråker, er ustabile og har ikke vært veldig glad komprimeringsjobber

- Lager mer varme enn Intel (noe som ikke kan være særlig bra på laptop og batterilevetid)

- Acertastaturene har en tendens til å bule opp = merker i skjermen.

- Tidligere modeller hadde problemer med spaceknappen.

- Av de jeg har testet så bråker de mye etter et års tid pga trange kjølekanaler eller dårlige vifter som etterhvert går for fult. Min toshiba har jeg hatt i over 2 år og den er stille som en katt... har ikke trengt å fettsuge vifta på den heller.

Pluss derimot er at acer somregel er billig (hvorfor? se over :p)... Også har de hatt batteritid som virker tilsynelatende bra på enkel bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...