Haansi Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Trist situasjon, dr love. Håper inderlig Elprice rydder opp etter seg. Vi bestilte vår seint i november, og fikk den fredagen før julaften. Er jo helt latterlig. Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Trist situasjon, dr love. Håper inderlig Elprice rydder opp etter seg. Vi bestilte vår seint i november, og fikk den fredagen før julaften. Er jo helt latterlig. Hadde jeg vært klar over at det kunne gå over jul hadde det igrunn vært greit, også om de hadde sagt fra om dette i rimelig tid. Det som irriterer meg er at de lover og lover uten tydeligvis ha noe grunnlag for å love noenting. Tydelig at PR de fikk for billig PS3 i avisene var verdt mer enn kundene som kjøpte en. Jeg skal personlig få tak i han slasken som sendte kundesupport mailene til meg og lovet gull og grønne skoger, og fortelle han hva jeg syns om slik behandling. Samt anbefale han ærlighet neste gang, kommer lenger med det. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk min onsdag før jul, bestilt 8/12 til 3400... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fikk min onsdag før jul, bestilt 8/12 til 3400... Altså du bestilte den 8 desember, og jeg bestillte den 27 November og jeg har faen ikke fåt den enda. Hva faen for noe tull er det Elprice driver med.. Faen altså.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 noen som har peiling på når elprice får inn 40gb igjen? og om de skal senke prisen til 2.990 i januarsalget? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nytt slagord for Elprice: Vi selger varer billig som vi IKKE har. Fy flate for en usereriøs butikk, har aldri handlet der og etter å ha lest noen innlegg her kommer jeg aldri til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jahh, endeligt er diskusjon.no-brukeren min aktivert igjen, så: Fikk min også innen jul, men posten brukte bare 1 dag og 5 timer fra elprice til meg(Sandnes, Rogaland) noen andre som brukte så litten tid? 60 Gb? 40. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har ikke fått min enda.. Er de seriøst tomme for 40g igjen? Hvis ikke jeg får PS3'n som lovet i romjula blir jeg skikkelig forbanna. Bestilte den i november engang,(for 3.000kr) og folk som bestilte tilbudet etter har alt fått den. Nei, dette er dårlig av Elprice! Herregud.. Lenke til kommentar
Tiddan Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja, dette har vist seg å være en skikkelig tabbe av Elprice gitt.. Jeg fikk min 60GB et par dager før jul også. Dette tok alt for lang tid! Neste gang betaler jeg heller 1000kr mer og får den i handa der og da! Skjerpings elprice, dere mister kunder!! Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har ikke fått min enda.. Er de seriøst tomme for 40g igjen? Hvis ikke jeg får PS3'n som lovet i romjula blir jeg skikkelig forbanna. Bestilte den i november engang,(for 3.000kr) og folk som bestilte tilbudet etter har alt fått den. Nei, dette er dårlig av Elprice! Herregud.. Ja de er tomme for 40g igjen. Elendig opplegg. Jeg kommer ikke til å handle fra Elprice igjen det er helt sikkert. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 merkelig det der at folk ikke får det de har bestilt.. og at elprice ikke sender ut i riktig rekkefølge. jeg fikk min fredagen før jul, en av de heldige virker det som Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Har fulgt med på denne tråden, og mener at her burde elprice krype til korset og beklage.... Men til de som ikke har fått, kontakt forbrukerrådet eller forbruker ombudet, det brude gi elprice en real støkk... Men om det skulle ta for lang tid, kan en jo gå til det skrittet å anmedle elprice for tyveri, siden de har trukket penger fra konto, men varen uteblir, men det er absolutt det siste skrittet jeg ville ha tatt.... **edit: gjorde teksten mer lett leselig, og rettet noen skrive leif** Endret 29. desember 2007 av Otowi Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Etter å ha lest om elprice de siste ukene så skal eg aldri handle der fra... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bra, for dette er rett og slett uakseptabelt... Nå sitter jeg her i uviten om jeg får noen 40g før neste leveranse fra dem, eller om den er i postens hender. De har uansett en dag igjen på seg, når de lovte at vi skulle få dem i romjula. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 merkelig det der at folk ikke får det de har bestilt.. og at elprice ikke sender ut i riktig rekkefølge. jeg fikk min fredagen før jul, en av de heldige virker det som Når bestilte du ? Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har ikke fått min enda heller.. Sendte klagebrev til dem, og fikk bare tilbake beskjed om at de fikk flere på nyåret.. Om jeg ville kunne jeg få en 60GB til 1100,- mere.. Da svarte jeg med en klage på at jeg bestilte i november og at jeg har hørt om flere som har bestilt etter meg, og fått den.. Sa også noe om at det var helt latterlig dårlig gjort av dem å sende "min" ps3 til en av butikkene, når jeg ikke fikk hentet den.. -Når jeg sender mail til dem på forrhånd og sier at jeg fortsatt vil ha min tillsendt med posten er det for jævelig å sende alt de har til butikkene når jeg, og mange andre, står før de som kan hente i butikken, i kø.. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) PS3`en jeg fikk fra elprice har vært brukt! ligger masse filer på HDD`en som ikke hører hjemme der... sært. EDIT: det var visst bare det at jeg fikk inn drøssevis av servere hehe... huffsann Endret 9. mars 2008 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Seriøst? Var det noe forsegling på pakka som var brukt da? Hvis det var det, hadde jeg klaget på flekken! Du betaler ikke for brukte varer! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 PS3`en jeg fikk fra elprice har vært brukt! ligger masse filer på HDD`en som ikke hører hjemme der... sært. Ring 05007 og klag Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja jeg burde vel egentlig gjøre det... AnaXyd: forpakningen fremstod som ny ja, det gjorde også all HW. Elprice altså, makan til knotpeisbedrift. Hva skal jeg liksom forlange egentlig? Kompensasjon? Ny PS3? Det gjør meg egentlig ikke så mye, jeg må jo bare ta backup av savegames og formatere, men det er jo faktisk en prinsippsak. Ikke sant? Eller? Må bare innrømme at jeg ble litt paff her! Hehe. Endret 30. desember 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå