Schjellin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror dere som ikke kan spore pakkene ikke trenger å bekymre dere. Pakkesporing hos Posten har vært helt ubrukelig de siste to ukene. Har fått flere pakker, bl.a. EMS, som ikke har vært mulig å spore på vanlig måte. Kan sikkert skylde på travle tider hos Posten. Etter det jeg har forstått samarbeider Elprice med Posten for å få levert alle før jul. Kan være de går litt utenom de vanlige rutinene og at sporingen dermed ikke fungerer på vanlig måte. Det var godt å høre Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) det som er trist er at jeg fortsatt ikke har fått bekreftelse på at ps3'n min er sendt. kanskje de må ut på lørdag og levere den med budbil da.. hmmm, og det stinker hvis jeg da ikke er hjemme det minuttet de er på døra... da får jeg den ikke før 27des, hvis posten har åpent da postnr er forresten 0259 frogner Endret 20. desember 2007 av newman221 Lenke til kommentar
JJunior Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) det som er trist er at jeg fortsatt ikke har fått bekreftelse på at ps3'n min er sendt. Jeg har heller ikke fått bekreftelse på at PS3'en min er sendt, men jeg fikk min kjære PS3 i posten igår. Jeg ville derfor ikke vært altfor bekymra på grunn av manglende mail/pakkesporing. Bor forøvrig i Drammen. (postnummer 3034) EDIT: Jeg har bestilt 60GB og ikke 40GB, men det illustrerer ihvertfall at man brått kan få pakken sin fra elprice til tross for at man ikke har mottatt mail om sending eller sporingsnummer. Endret 20. desember 2007 av JJunior Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera Woot? Syns bildet er veldig bra jeg til å være kl 00.30 på natta Hoho, så ble det jul for det Gratulerer! Mye pent der ja! Det eneste som mangler er assassins creed! Regner med å se deg online på COD4 i nærmeste fremtid da? Bandreas online i COD, rank 14 eller noe bare da men Legg til den som måtte ønske det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Legg meg til, så husker jeg å akseptere. Sitter på jobb nå skjønner du! Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Vel.. jeg har fått ordrebekreftelse, og bekreftelse på at den er sendt.. (som jeg sa i går..) og har postnummer 2630.. -Jeg har hatt COD4 og 4 DualShock 3 kontrollere til å vente i over en uke nå Endret 20. desember 2007 av Daniel-G Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) hihi, nå har jeg fått min også. pakkelapp fra posten! god jul til meg. uncharted, ratchet&clank og ekstra håndkontroller ligger allerede under treet ser frem til en romjul med firkanta pupiller, gnagsår på tommelen og kramper i hånda lykke til alle dere andre også! Endret 21. desember 2007 av newman221 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Heisann, Mine brødres julepresang kom i posten i går. Latterlig av Elprice når vi bestilte 27. november, men uansett flott at den kom frem før jul. Det er det viktigste! - God jul Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 kan tenke meg at de har veldig store leveringsproblemer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hmm, jeg ser ikke hvor pakken er. Hvordan i huleste skal jeg vite når den er her? Sender di email tro? Edit: Nå fikk jeg en mail fra elprice der det stod at di ikke rakk å sende ut ps3 til noen, så du hadde muligheten for å hente ps3'en i forskjellige butikker. Noen andre som har fått denne mailen? Endret 21. desember 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bruk sporingsnummeret som står i mailen du fikk fra dem (litt usikker på om de kjører den praksisen da) og bruk posten.no Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hmm, jeg ser ikke hvor pakken er. Hvordan i huleste skal jeg vite når den er her? Sender di email tro? Edit: Nå fikk jeg en mail fra elprice der det stod at di ikke rakk å sende ut ps3 til noen, så du hadde muligheten for å hente ps3'en i forskjellige butikker. Noen andre som har fått denne mailen? Ja.. Jeg fikk den også.. Rart når de allerede har sendt ut mail fra før til meg med sporingsnummer (som fortsatt ikke fungerer..) kjenner noen som skal kjøre fra oslo i morgen, så de kunne nesten tatt den med oppover.. men for å unngå kø skal de kjøre før elprice sandvika åpner Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan går det folkens? Har dere fått PS3`ene alle sammen? Evt hørt noe mer fra Elprice? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan går det folkens? Har dere fått PS3`ene alle sammen? Evt hørt noe mer fra Elprice? Jeg må vente lengre. Fikk en epost... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Vel.. jeg har fått ordrebekreftelse, og bekreftelse på at den er sendt.. (som jeg sa i går..) og har postnummer 2630.. -Jeg har hatt COD4 og 4 DualShock 3 kontrollere til å vente i over en uke nå det er kjempebra at du har 4 dualshock 3 kontrollere, men du sjekket vel at CoD4 ikke støtter rumble? Endret 24. desember 2007 av tc47 Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vel.. jeg har fått ordrebekreftelse, og bekreftelse på at den er sendt.. (som jeg sa i går..) og har postnummer 2630.. -Jeg har hatt COD4 og 4 DualShock 3 kontrollere til å vente i over en uke nå det er kjempebra at du har 4 dualshock 3 kontrollere, men du sjekket vel at CoD4 ikke støtter rumble? haha.. Nei, jeg gjorde ikke det.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 jeg er såååååå gla i min nye ps3. fantastisk liten sak det der. ratchet & clank - tools of destruction er et spill jeg anbefaler til alle! har ikke engang giddet å begynne på uncharted - drake's fortune. litt skuffet over at det ikke var 2player på Granturismo HDconsept da... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jahh, endeligt er diskusjon.no-brukeren min aktivert igjen, så: Fikk min også innen jul, men posten brukte bare 1 dag og 5 timer fra elprice til meg(Sandnes, Rogaland) noen andre som brukte så litten tid? Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg fikk ikke min til jul, vel jeg kunen kjørt til Oslo og hentet en såvidt jeg forsto. Men det var rimelig uaktuelt. Etter x antall lovnader om at den skulle komme til jul falt jeg til ro med at den skulle komme med express i romjula som lovet. Men så feil kan man ta. Elprice mailet idag om at de var tomme og ikke fikk ut noe PS3 i romjula. Men jeg kunne spytte i mer penger å få en 60 gig. Haha for en butikk. Ikke nok med at ungene ikke fikk den under juletreet, nå får de den jammen ikke i romjula heller. Man kan vel trygt si at jeg ikke kommer til å handle på Elprice igjen. Om da ikke de fikser dette fort som fy og en eller annen står på døra med den i morgen. Makan til kundeservice har jeg ikke sett, til og med verre en Elkjøp og Lefdal og det er ikke lett å få til. Hadde de vært ærlige fra starten av hadde jeg skaffa noe annet til jul, men siden de løy meg huden full hele veien og forespeilet at jeg skulle få den til jul trodde jeg selvfølgelig dette stemte. Nei drit og dra, ikke noe særlig førsteinntrykk av Elprice jeg nei. Signing out Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg fikk ikke min til jul, vel jeg kunen kjørt til Oslo og hentet en såvidt jeg forsto. Men det var rimelig uaktuelt. Etter x antall lovnader om at den skulle komme til jul falt jeg til ro med at den skulle komme med express i romjula som lovet. Men så feil kan man ta. Elprice mailet idag om at de var tomme og ikke fikk ut noe PS3 i romjula. Men jeg kunne spytte i mer penger å få en 60 gig. Haha for en butikk. Ikke nok med at ungene ikke fikk den under juletreet, nå får de den jammen ikke i romjula heller. Man kan vel trygt si at jeg ikke kommer til å handle på Elprice igjen. Om da ikke de fikser dette fort som fy og en eller annen står på døra med den i morgen. Makan til kundeservice har jeg ikke sett, til og med verre en Elkjøp og Lefdal og det er ikke lett å få til. Hadde de vært ærlige fra starten av hadde jeg skaffa noe annet til jul, men siden de løy meg huden full hele veien og forespeilet at jeg skulle få den til jul trodde jeg selvfølgelig dette stemte. Nei drit og dra, ikke noe særlig førsteinntrykk av Elprice jeg nei. Signing out Jeg har aldri fått noe beskjed om at den kunne kommet i Romjula, jeg fikk bare beskjed at den kom etter nyttår.. Jahh, endeligt er diskusjon.no-brukeren min aktivert igjen, så: Fikk min også innen jul, men posten brukte bare 1 dag og 5 timer fra elprice til meg(Sandnes, Rogaland) noen andre som brukte så litten tid? 60 Gb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå