Gå til innhold

Noen som har fått PS3'en til 2.990,- fra Elprice?

furu

Anbefalte innlegg

Tror dere som ikke kan spore pakkene ikke trenger å bekymre dere. Pakkesporing hos Posten har vært helt ubrukelig de siste to ukene. Har fått flere pakker, bl.a. EMS, som ikke har vært mulig å spore på vanlig måte. Kan sikkert skylde på travle tider hos Posten.

Etter det jeg har forstått samarbeider Elprice med Posten for å få levert alle før jul. Kan være de går litt utenom de vanlige rutinene og at sporingen dermed ikke fungerer på vanlig måte.

Det var godt å høre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det som er trist er at jeg fortsatt ikke har fått bekreftelse på at ps3'n min er sendt. kanskje de må ut på lørdag og levere den med budbil da.. hmmm, og det stinker hvis jeg da ikke er hjemme det minuttet de er på døra... da får jeg den ikke før 27des, hvis posten har åpent da

postnr er forresten 0259 frogner

Endret av newman221
Lenke til kommentar
det som er trist er at jeg fortsatt ikke har fått bekreftelse på at ps3'n min er sendt.

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på at PS3'en min er sendt, men jeg fikk min kjære PS3 i posten igår.

Jeg ville derfor ikke vært altfor bekymra på grunn av manglende mail/pakkesporing.

Bor forøvrig i Drammen. (postnummer 3034)

EDIT:

Jeg har bestilt 60GB og ikke 40GB, men det illustrerer ihvertfall at man brått kan få pakken sin fra elprice til tross for at man ikke har mottatt mail om sending eller sporingsnummer.

Endret av JJunior
Lenke til kommentar
bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera ;)

Woot? Syns bildet er veldig bra jeg til å være kl 00.30 på natta :p

Hoho, så ble det jul for det :D

Gratulerer! :) Mye pent der ja! Det eneste som mangler er assassins creed!

Regner med å se deg online på COD4 i nærmeste fremtid da?

Bandreas online i COD, rank 14 eller noe bare da men :) Legg til den som måtte ønske det.

Lenke til kommentar

hihi, nå har jeg fått min også. pakkelapp fra posten!

god jul til meg. uncharted, ratchet&clank og ekstra håndkontroller ligger allerede under treet

ser frem til en romjul med firkanta pupiller, gnagsår på tommelen og kramper i hånda

lykke til alle dere andre også!

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Hmm, jeg ser ikke hvor pakken er. Hvordan i huleste skal jeg vite når den er her? Sender di email tro?

Edit: Nå fikk jeg en mail fra elprice der det stod at di ikke rakk å sende ut ps3 til noen, så du hadde muligheten for å hente ps3'en i forskjellige butikker. Noen andre som har fått denne mailen?

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Hmm, jeg ser ikke hvor pakken er. Hvordan i huleste skal jeg vite når den er her? Sender di email tro?

Edit: Nå fikk jeg en mail fra elprice der det stod at di ikke rakk å sende ut ps3 til noen, så du hadde muligheten for å hente ps3'en i forskjellige butikker. Noen andre som har fått denne mailen?

Ja.. Jeg fikk den også.. Rart når de allerede har sendt ut mail fra før til meg med sporingsnummer (som fortsatt ikke fungerer..) kjenner noen som skal kjøre fra oslo i morgen, så de kunne nesten tatt den med oppover.. men for å unngå kø skal de kjøre før elprice sandvika åpner :(

Lenke til kommentar
Vel.. jeg har fått ordrebekreftelse, og bekreftelse på at den er sendt.. (som jeg sa i går..)

og har postnummer 2630..

-Jeg har hatt COD4 og 4 DualShock 3 kontrollere til å vente i over en uke nå ;)

det er kjempebra at du har 4 dualshock 3 kontrollere, men du sjekket vel at CoD4 ikke støtter rumble? :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Vel.. jeg har fått ordrebekreftelse, og bekreftelse på at den er sendt.. (som jeg sa i går..)

og har postnummer 2630..

-Jeg har hatt COD4 og 4 DualShock 3 kontrollere til å vente i over en uke nå ;)

det er kjempebra at du har 4 dualshock 3 kontrollere, men du sjekket vel at CoD4 ikke støtter rumble? :(

haha.. Nei, jeg gjorde ikke det.. :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke min til jul, vel jeg kunen kjørt til Oslo og hentet en såvidt jeg forsto. Men det var rimelig uaktuelt. Etter x antall lovnader om at den skulle komme til jul falt jeg til ro med at den skulle komme med express i romjula som lovet. Men så feil kan man ta. Elprice mailet idag om at de var tomme og ikke fikk ut noe PS3 i romjula. Men jeg kunne spytte i mer penger å få en 60 gig. Haha for en butikk. Ikke nok med at ungene ikke fikk den under juletreet, nå får de den jammen ikke i romjula heller. Man kan vel trygt si at jeg ikke kommer til å handle på Elprice igjen. Om da ikke de fikser dette fort som fy og en eller annen står på døra med den i morgen. Makan til kundeservice har jeg ikke sett, til og med verre en Elkjøp og Lefdal og det er ikke lett å få til.

Hadde de vært ærlige fra starten av hadde jeg skaffa noe annet til jul, men siden de løy meg huden full hele veien og forespeilet at jeg skulle få den til jul trodde jeg selvfølgelig dette stemte.

Nei drit og dra, ikke noe særlig førsteinntrykk av Elprice jeg nei.

Signing out

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke min til jul, vel jeg kunen kjørt til Oslo og hentet en såvidt jeg forsto. Men det var rimelig uaktuelt. Etter x antall lovnader om at den skulle komme til jul falt jeg til ro med at den skulle komme med express i romjula som lovet. Men så feil kan man ta. Elprice mailet idag om at de var tomme og ikke fikk ut noe PS3 i romjula. Men jeg kunne spytte i mer penger å få en 60 gig. Haha for en butikk. Ikke nok med at ungene ikke fikk den under juletreet, nå får de den jammen ikke i romjula heller. Man kan vel trygt si at jeg ikke kommer til å handle på Elprice igjen. Om da ikke de fikser dette fort som fy og en eller annen står på døra med den i morgen. Makan til kundeservice har jeg ikke sett, til og med verre en Elkjøp og Lefdal og det er ikke lett å få til.

Hadde de vært ærlige fra starten av hadde jeg skaffa noe annet til jul, men siden de løy meg huden full hele veien og forespeilet at jeg skulle få den til jul trodde jeg selvfølgelig dette stemte.

Nei drit og dra, ikke noe særlig førsteinntrykk av Elprice jeg nei.

Signing out

Jeg har aldri fått noe beskjed om at den kunne kommet i Romjula, jeg fikk bare beskjed at den kom etter nyttår..

Jahh, endeligt er diskusjon.no-brukeren min aktivert igjen, så: Fikk min også innen jul, men posten brukte bare 1 dag og 5 timer fra elprice til meg(Sandnes, Rogaland) noen andre som brukte så litten tid?

60 Gb?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...