Bliv1n Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Da var pakken min på vei, får håpe den kommer frem før mandag da. Endret 18. desember 2007 av Bliv1n Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hoho, så ble det jul for det Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 God jul og gratulerer til alle som har fått sin PS3! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 av spill gikk jeg for ratchet &clank og uncharted jeg. blir bra det sikkert. burnout og gran turismo neste år. forresten, noen som veit om gran turismo prolouge er fullverdig spill, eller er det kun en smakebit/demo av spillet de selger til 500spenn? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 av spill gikk jeg for ratchet &clank og uncharted jeg. blir bra det sikkert. burnout og gran turismo neste år. forresten, noen som veit om gran turismo prolouge er fullverdig spill, eller er det kun en smakebit/demo av spillet de selger til 500spenn? Det er en stor demo. 8 baner og 70 biler elns. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det blir nesten en mellomting mellom demo og fullversjon, for å Prologuen kan du spille online/multiplayer og kappkjøre mot andre biler, mens du kan ikke noe av dette i demoen (i alle fall ikke GT HD). bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera Endret 18. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det blir nesten en mellomting mellom demo og fullversjon, for å Prologuen kan du spille online/multiplayer og kappkjøre mot andre biler, mens du kan ikke noe av dette i demoen (i alle fall ikke GT HD). bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera GT HD er på ingen måte en demo av GT5. GT5 Prologue-demoen er det. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du vet at posten=gjeng med fylliker i en bøtte sirup i julen? Hvis du så på nyhetene her om dagen fikk du kanskje med deg at nordmenn sender i gjennomsnitt 6 julekort den siste uken før jul? Det vil si over 27 millioner KORT.. Og det er i tillegg til alle julegaver, vanlige bedriftspakker og annen post som blir sendt til vanlig.. Det er jo ikke rart om det går litt i sirup om dagen -Vet at posten kan være treig og gjøre feil ellers også.. men nå så er det ikke så mye å klage over egentlig.. Det jeg syns er dumt med denne saken er liten informasjon.. en fellesmail, til de som har bestilt, med den informasjonen som står her hadde vært fint.. Ellers så er det godt å få høre noe -Bot heldigvis ikke i oslo (2630) OT: Har en på jobben som sendte godt over 100 kort til jul, men som nå har begrensa seg til 60 stykker.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hoho, så ble det jul for det Gratulerer! Mye pent der ja! Det eneste som mangler er assassins creed! Regner med å se deg online på COD4 i nærmeste fremtid da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det blir nesten en mellomting mellom demo og fullversjon, for å Prologuen kan du spille online/multiplayer og kappkjøre mot andre biler, mens du kan ikke noe av dette i demoen (i alle fall ikke GT HD). bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera GT HD er på ingen måte en demo av GT5. GT5 Prologue-demoen er det. Ja, det veit eg. Men det demoen til Prologuen var vel noen lunde samme som GT HD?? Eller var det mer enn én bane og man kunne spille multiplayer...? Endret 19. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
anders! Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fikk min PS3 40GB i dag. Den er ikke til meg men til brodern Tok sin tid må jeg si! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Det blir nesten en mellomting mellom demo og fullversjon, for å Prologuen kan du spille online/multiplayer og kappkjøre mot andre biler, mens du kan ikke noe av dette i demoen (i alle fall ikke GT HD). bandreas: Du bør skaffe deg ny mobil med bedre kamera GT HD er på ingen måte en demo av GT5. GT5 Prologue-demoen er det. Ja, det veit eg. Men det demoen til Prologuen var vel noen lunde samme som GT HD?? Eller var det mer enn én bane og man kunne spille multiplayer...? GT HD er GT4 med oppshina grafikk (+ litt annerledes fysikk) GT5 prolugue er en smakebit av GT5, og jeg mener det så absolutt er verdt penga Endret 19. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 merkelig at det går an å ta 499kr for en litt stor demo. og at noen vil betale 499 for den. men jeg befinner meg i den gruppa selv, hehe mulig å laste den ned fra sony's ps3-hjemmeside, eller må den kjøpes fysisk i butikk? håper det blir mer vanlig å kjøpe spill online jeg. har en tendens til å rote bort disker Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan kjøpe den både på PS Store og i fysisk form eller hva du vil kalle det Men på japansk vel å merke. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Da har jeg endelig fått e-post fra elprice også.. Den skal være på vei.. -Posten finner ikke pakken på pakkesporing, men får håpe det er andre grunner.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vel, da har jeg kjøpt call of duty 4 som ligger her klar til jeg får maskina Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Nå har jeg også fått... postnummer 5008. Pakkesporingsmail kom ikke før henteappen lå i postkassen... 40 GB versjonen. God jul alle sammen! EDIT: la til litt mer info Endret 21. desember 2007 av 8ruk3rn4vn Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nå har jeg også fått... Hmm, jeg kan ikke spore pakken min. Det står noe at di ikke har informasjon om pakke.. Hva skal det bety ? :s Lenke til kommentar
furu Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Tror dere som ikke kan spore pakkene ikke trenger å bekymre dere. Pakkesporing hos Posten har vært helt ubrukelig de siste to ukene. Har fått flere pakker, bl.a. EMS, som ikke har vært mulig å spore på vanlig måte. Kan sikkert skylde på travle tider hos Posten. Etter det jeg har forstått samarbeider Elprice med Posten for å få levert alle før jul. Kan være de går litt utenom de vanlige rutinene og at sporingen dermed ikke fungerer på vanlig måte. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 kan dere som bekrefter at dere har fått pakkesporing også inkludere postnr/postadresse? gjør det litt mer oversiktlig for oss som fortsatt venter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå