Gå til innhold

Noen som har fått PS3'en til 2.990,- fra Elprice?

furu

Anbefalte innlegg

så folk har begynt å motta ps3'ne som er bestilt til 2990kr. hvilken er siste bestilte dato med bekreftet sendingsnr?

er det 22, 23, 24 eller 25 nov for øyeblikket..?

jeg bestilte 3. des. (3399,- kr) Har fått mail i 10. 30 tida idag om att den er levert på posten. Så da ser det ut til og gå i orden

Jaha, du bestilte 3 desember og har fått? BRA ELPRICE! Jeg som bestilte i november har enda ikke fått den mailen.

Ringer elprice NUH!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan bestille en til 3399, men tviler på at du får den før jul...

eller bite i det sure eplet og kjøpe på elkjøp. men da har du den med deg hjem... (hvis de har på lager)

Ingen vits å bekymre seg.

snakket nettopp med ei der inne, og de var travelt opptatt med å skrive ut pakkesedler til en stor haug med ps3. de skulle ut av bygget iløpet av kvelden, og garanterte dem i postkassa før jul.. kanskje ikke for de langt oppi nord (mitt utsagn, ikke elprice. bodde to år oppi nord, og posten kom aldri dit). men for oss i oslo får vi dem, hihi

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Jeg bestiller ikke en for 3399 når jeg bestilte den til 2990 for snart en måned siden. Er vel helt rimelig at de sender ut til de som bestilte først, uavhengig om det var under kampanjen eller ei.

Hmm, så jeg får altså den mailen om at pakken er på vei i dag? 1 uke til jul.

Endret av Bliv1n
Lenke til kommentar

Hei!

I motsetning til NORMALEN sender vi IKKE ut etter bestillingsdato, men etter postnummer, med hensyn til postens frister for å få alt avgårde til jul. Dette fordi vil vil at ALLE skal få maskinen før jul. Vi har som dere har sett begynt å sende ut, men vi har ikke fått alt enda. Maskiner kommer inn fortløpende hver dag frem til onsdag. Hovedparten kom på lager nå i dag og dette jobber vi for harde livet med å pakke nå. De fleste vil ha sendingsnummer ila kvelden i dag og morgendagen.

MVH

www.elprice.no

Lenke til kommentar

Nå er i hvert fall julen reddet for min del, just sjekket min epost etter en crappy dag på jobb, og der sto det at den var sendt. Man venter tydeligvis ikke forgjeves :]

Håper dere som skal ha 60gben får den før jul også, dere har min sympati hvis det ikke skjer.

Lenke til kommentar
Bestilte en til 2.990,- selv og tenkte det var helt greit at de fikk inn 27/11. Kunne jo ikke ta så lang tid å få den tilsendt. Har enda ikke fått noe og sendte mail til Elprice der jeg etterlyste info. Fikk dette svaret i dag;" ang leveringstid så er denne blitt forsinket inn til oss, vi hadde fått bekreftet fra leverandør at vi skulle få den i forrige uke, men det gjorde vi altså ikke. Nå har vi fått en lovnad om at vi får den i morgen (fredag), så da sender vi den selvfølgelig med en gang vi får den."

Vi kan ikke gjøre annet enn å forholde oss til de datoene som våre leverandører gir oss, og det er selvfølgelg veldig beklagelig at det har blitt ytterligere forsinkelser, men det er dessverre utenfor våre hender å gjøre noe med."

Noen som har mottatt PS3 fra Elprice? Noen andre som savner sin?

Lenke til kommentar
Bestilte en til 2.990,- selv og tenkte det var helt greit at de fikk inn 27/11. Kunne jo ikke ta så lang tid å få den tilsendt. Har enda ikke fått noe og sendte mail til Elprice der jeg etterlyste info. Fikk dette svaret i dag;" ang leveringstid så er denne blitt forsinket inn til oss, vi hadde fått bekreftet fra leverandør at vi skulle få den i forrige uke, men det gjorde vi altså ikke. Nå har vi fått en lovnad om at vi får den i morgen (fredag), så da sender vi den selvfølgelig med en gang vi får den."

Vi kan ikke gjøre annet enn å forholde oss til de datoene som våre leverandører gir oss, og det er selvfølgelg veldig beklagelig at det har blitt ytterligere forsinkelser, men det er dessverre utenfor våre hender å gjøre noe med."

Noen som har mottatt PS3 fra Elprice? Noen andre som savner sin?

Heia alle som venter på 60 gb versjonen i aldri trodde kom til 3990, i DAG kom den:-))))) og min sønn kommer til å bli ellevill julaften:-)))) Kjempebra Elprice:-)

Lenke til kommentar
Hvor bor du? ettersom de sender ut etter postkoder og ikke etter dato på bestilling. Surt å bo i trondheim hvis de starter nederst og jobber seg oppover :p

Strømmen (2010) .

hmmm, hva skal jeg da si... har postadresse 0259 og ikke fått noen :(

Vi begynner på toppen og sender nedover. Oslo til slutt, for vi kan kjøre egen budbil hvis det skulle knipe. ;) Det er jo også naturlig da vi sender fra sentralt østland og da er jo de tidligste fristene til posten i nord.

Lenke til kommentar

oki, greit, jeg gir meg. skal slutte å klage. litt depressiv for tiden, virket som om ps3'n min ikke skulle komme en stund. har en sterk mistanke om at mitt nye skjermkort (8800gt) som jeg bestilte for en evighet siden ikke kommer frem til jul (ikke elprice det da)

kjiipt å bestille ting som ikke kommer

Lenke til kommentar
oki, greit, jeg gir meg. skal slutte å klage. litt depressiv for tiden, virket som om ps3'n min ikke skulle komme en stund. har en sterk mistanke om at mitt nye skjermkort (8800gt) som jeg bestilte for en evighet siden ikke kommer frem til jul (ikke elprice det da)

kjiipt å bestille ting som ikke kommer

GOD JUL ;)

Du vet at posten=gjeng med fylliker i en bøtte sirup i julen?

Lenke til kommentar
Hvor bor du? ettersom de sender ut etter postkoder og ikke etter dato på bestilling. Surt å bo i trondheim hvis de starter nederst og jobber seg oppover :p

Strømmen (2010) .

hmmm, hva skal jeg da si... har postadresse 0259 og ikke fått noen :(

Vi begynner på toppen og sender nedover. Oslo til slutt, for vi kan kjøre egen budbil hvis det skulle knipe. ;) Det er jo også naturlig da vi sender fra sentralt østland og da er jo de tidligste fristene til posten i nord.

Min har fortsatt ikke blitt sendt :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...