Gå til innhold

Noen som har fått PS3'en til 2.990,- fra Elprice?

furu

Anbefalte innlegg

Pratet nettopp med elprice kundeservice, og det er bekreftet at det kom et fly med noen ps3`er til Gardermoen i går kveld. På ettermiddagen / kvelden mandag den 17. Des. skal de ha skaffet oversikt over hvem som får og hvem som ikke får maskinene sine i denne omgang, og jeg kunne ringe tilbake da for å få vite om jeg var blant de heldige utvalgte. De vurderer hvem som får ut ifra hvem som har bestilt først. Med andre ord kan det se ut til at mange av oss må belage oss på å vente enda en god stund...

Er jo håpløst og selge noe dem ikke har på lager. Hvertfall når de tydligvis ikke har hatt oversikt over hvor mange maskiner de får inn. Bestilte ikke før 3 des. og fikk mail om att varen skulle sendes om 1-3 dager. Men nå kan jeg altså risikere å ikke få den før etter jul. Juleressang detta her, så det kan jo bli moro ,p. Men skal ikke svartmale elprice helt ennå, får vel vente til mandagen hvertfall. (bestilte ogspå en garmin gps den 1. des. Den blei først sendt igår, Hvor detta 1-3 dager tullet sto oppgitt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

avbestilte min også etter å ha vært i kontakt med dem 4 ganger.

Har fått 3 garantier på at konsollen blir sendt på mandag.

Etter å ha lest her, ringte jeg dem opp i går.

Nei da måtte eg mest sannsynlig vente til etter nytt år.

Avbestilte og betalte 600kr mer på elkjøp.

Uøkonomisk, men noe må man jo gjøre i romjula?

Lenke til kommentar

Tusen takk for din ordre!

Velkommen tilbake en annen gang!

For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen.

Mottaker etternavn navn

Adresse 1 xxxxxxxxxxx

Postboks

Postnr/by 7018 TRONDHEIM

Ref.faktura xxxxxxxx

Oppkrav beløp 4236,00

Sendings nummer Kolli ID Kolli nr Antall kolli Vekt kg

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (<-- anonymisering)

Mvh

Elprice Holding AS

tel. 55 53 59 03

epost: [email protected]

Vil det her si at jeg får min? Eller vil det si at de ber meg vente ytterligere? Flere som har fått slik mail?

Lenke til kommentar

Angående sporingsnummer så har jeg sendt noen pakker de siste dagene og ser at sporing ikke fungerer som normalt. Mulig at de gjør ting litt annerledes nå når det er jul slik at de sparer tid. Sendte pakke til Oslo, den ble registrert innlevert på postkontoret og registrert mottatt hos Posten i Oslo. Pleier å være et par "beskjeder" innimellom der, men ikke nå før jul altså. Samme med noen pakker jeg har mottatt fra utlandet.

Lenke til kommentar

hehe, neida, har ikke tenkt å avbestille.. og egentlig spiller det ingen rolle, bare jeg får den før jul.

den skal ligge pent under juletreet mitt på julaften, ubrukt og urørt.

gave til meg selv i år.

har allerede kjøpt meg ratchet & clank, hdmi og optisk kabel, nå skal jeg bare få somlet meg til å kjøpe ekstra håndkontroller og uncharted. kanskje burnout og singstar (til dama, huff huff) oxo...

hmmm, tror sony kommer til å tjene masse penger på meg

Lenke til kommentar
så folk har begynt å motta ps3'ne som er bestilt til 2990kr. hvilken er siste bestilte dato med bekreftet sendingsnr?

er det 22, 23, 24 eller 25 nov for øyeblikket..?

jeg bestilte 3. des. (3399,- kr) Har fått mail i 10. 30 tida idag om att den er levert på posten. Så da ser det ut til og gå i orden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...