Rock`n Roll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pratet nettopp med elprice kundeservice, og det er bekreftet at det kom et fly med noen ps3`er til Gardermoen i går kveld. På ettermiddagen / kvelden mandag den 17. Des. skal de ha skaffet oversikt over hvem som får og hvem som ikke får maskinene sine i denne omgang, og jeg kunne ringe tilbake da for å få vite om jeg var blant de heldige utvalgte. De vurderer hvem som får ut ifra hvem som har bestilt først. Med andre ord kan det se ut til at mange av oss må belage oss på å vente enda en god stund... Er jo håpløst og selge noe dem ikke har på lager. Hvertfall når de tydligvis ikke har hatt oversikt over hvor mange maskiner de får inn. Bestilte ikke før 3 des. og fikk mail om att varen skulle sendes om 1-3 dager. Men nå kan jeg altså risikere å ikke få den før etter jul. Juleressang detta her, så det kan jo bli moro ,p. Men skal ikke svartmale elprice helt ennå, får vel vente til mandagen hvertfall. (bestilte ogspå en garmin gps den 1. des. Den blei først sendt igår, Hvor detta 1-3 dager tullet sto oppgitt) Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Var det ikke så at Elprice fikk 1000 forhåndsbestilllinger? Det blir da 200 stykker som ikke får varen sin. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Avbestillte min. Fikk kjøpt den i butikk for samme pris (3000,- ikke hos elprice) å fikk den med hjem på dagen. Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 avbestilte min også etter å ha vært i kontakt med dem 4 ganger. Har fått 3 garantier på at konsollen blir sendt på mandag. Etter å ha lest her, ringte jeg dem opp i går. Nei da måtte eg mest sannsynlig vente til etter nytt år. Avbestilte og betalte 600kr mer på elkjøp. Uøkonomisk, men noe må man jo gjøre i romjula? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk for din ordre! Velkommen tilbake en annen gang! For å følge din forsendelse trykk på sendingsnr. merket med blått i morgen. Mottaker etternavn navn Adresse 1 xxxxxxxxxxx Postboks Postnr/by 7018 TRONDHEIM Ref.faktura xxxxxxxx Oppkrav beløp 4236,00 Sendings nummer Kolli ID Kolli nr Antall kolli Vekt kg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (<-- anonymisering) Mvh Elprice Holding AS tel. 55 53 59 03 epost: [email protected] Vil det her si at jeg får min? Eller vil det si at de ber meg vente ytterligere? Flere som har fått slik mail? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Les før du poster da for **** Står jo tydelig at den skal/er sendt. Eller er det bare for å gjøre dem andre sure? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vel, fikk den for en god stund siden. Har ikke fått noen kar på døra enda. Og sporingsnummeret finner ikke pakken. Er en grunn for at jeg spurte om andre har fått slik mail dah Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk en slik mail når jeg bestilte tlf, det var på mandag. Sporingsnr virket ikke med en gang, men når klokken nærmet seg 19.00 så virket den. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vel, testa sporingsnummeret på fredag, i går, og nå i dag. No go so far .... Uncharted ligger klar under tv'n og *mumble grumble* Lenke til kommentar
furu Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Angående sporingsnummer så har jeg sendt noen pakker de siste dagene og ser at sporing ikke fungerer som normalt. Mulig at de gjør ting litt annerledes nå når det er jul slik at de sparer tid. Sendte pakke til Oslo, den ble registrert innlevert på postkontoret og registrert mottatt hos Posten i Oslo. Pleier å være et par "beskjeder" innimellom der, men ikke nå før jul altså. Samme med noen pakker jeg har mottatt fra utlandet. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk en slik mail når jeg bestilte tlf, det var på mandag. Sporingsnr virket ikke med en gang, men når klokken nærmet seg 19.00 så virket den. Hvilken dato la du inn bestilling? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Samma dagen, mandag. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noen som har bestilt den 23. november eller senere og fått? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg bestilte 25, og venter fortsatt... var visst for godt til å være sant dette her... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg bestilte 25, og venter fortsatt... var visst for godt til å være sant dette her... Nei da, bare vent litt til Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hehe, neida, har ikke tenkt å avbestille.. og egentlig spiller det ingen rolle, bare jeg får den før jul. den skal ligge pent under juletreet mitt på julaften, ubrukt og urørt. gave til meg selv i år. har allerede kjøpt meg ratchet & clank, hdmi og optisk kabel, nå skal jeg bare få somlet meg til å kjøpe ekstra håndkontroller og uncharted. kanskje burnout og singstar (til dama, huff huff) oxo... hmmm, tror sony kommer til å tjene masse penger på meg Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Til dere som vurderer å avbestille orderen snart, send heller PM til meg så jeg kan få det på mitt navn og da kan du få 100kr som takk Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 så folk har begynt å motta ps3'ne som er bestilt til 2990kr. hvilken er siste bestilte dato med bekreftet sendingsnr? er det 22, 23, 24 eller 25 nov for øyeblikket..? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 så folk har begynt å motta ps3'ne som er bestilt til 2990kr. hvilken er siste bestilte dato med bekreftet sendingsnr?er det 22, 23, 24 eller 25 nov for øyeblikket..? jeg bestilte 3. des. (3399,- kr) Har fått mail i 10. 30 tida idag om att den er levert på posten. Så da ser det ut til og gå i orden Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet om jeg kan kjøpe en til 3000,- nå ? Hvor mye opp i pris må jeg eventuelt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå