Gå til innhold

Noen som har fått PS3'en til 2.990,- fra Elprice?

furu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey, får satse på det. Første gang jeg bestiller noe så "stort" fra nett, så har ingen erfaring med det :)

Du burde jo kanskje kontakte ditt lokale postkontor og ordne det slik at du må hente ut pakken der hvis du ser at du ikke er hjemme når den kommer.

Lenke til kommentar

20. og 22. nov jeg... først til 3399, så bestilte jeg på nytt når de satt ned prisen til 2999. skulle selvfølgelig bare ha en, så ringte å ba henne slette den ordren til 3399, da sa hun at den ordren allerede var "gått gjennom"(?) så hun satt heller ned prisen på den første ordren min og så slettet hun den siste ordren. Mulig det kan være grunnen til at jeg fikk den sendt nå?

Lenke til kommentar

Snakket med kundeservice på fredag og de sa at de hadde fått inn noen av ps3ene og de var allerede pakket og sendt.

Resten av ps3ene skulle komme til de i løpet av helgen og ble sendt rett over helgen.

ps3ene ble sendt fra Arna visstnok.

Lenke til kommentar

Yes, den har jeg sjekket men har ofte opplevd at lagerstausen til prisguiden ikke stemmer, så bare lurte på om noen visste om en konkret side hvor de hadde den på lager (tenkte å slippe å se gjennom så mangen i prisguiden).

Men nå har jeg bestilt fra Elprice.no! Til 3500 inkl. frakt, så håper inderlig der er en PS3 40GB til overs til meg etter at alle som har reservert har fått sine :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...