bandreas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hva skjer hvis min 60GB ikke kommer frem til Trondheim før jeg tar turen hjemover til jula? Har bestillt levering på døra og alt... Hvis den i det heletatt eksisterer og blir sendt ut da... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Du kan vel avbestille den? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vil veldig gjerne ha den, men hvis en lubben fyr står med den på trappe i trondheim mens jeg spiser meg feit i Hamar, så får jeg ikke tatt imot den. Vil han bare returnere den da eller hva skjer? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 han vil nok ta den med tilbake på postkontoret...så vil den ligge der vist lenge...eg trur det er 2 veker viss ikje mindre...før den blir sendt tilbake til nett butikken.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Okey, får satse på det. Første gang jeg bestiller noe så "stort" fra nett, så har ingen erfaring med det Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Okey, får satse på det. Første gang jeg bestiller noe så "stort" fra nett, så har ingen erfaring med det Du burde jo kanskje kontakte ditt lokale postkontor og ordne det slik at du må hente ut pakken der hvis du ser at du ikke er hjemme når den kommer. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jaja akkurat sendt mail til elprice om at jeg vil avbryte handelen får stikke innom en sjappe imorra og kjøpe den selv. If you want something done, you got to do it yourself Lenke til kommentar
oleanl Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dersom man ikke er hjemme når Posten prøver å levere pakke på døren vil de legge igjen en lapp i postkassen om at pakken kan hentes på nermeste postkontor/post i butikk innen 14 dager. Så det er bare å slappe av. Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Dere som har fått, når bestilte dere? Bestilte selv den 23 november, ingenting enda. Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 20. og 22. nov jeg... først til 3399, så bestilte jeg på nytt når de satt ned prisen til 2999. skulle selvfølgelig bare ha en, så ringte å ba henne slette den ordren til 3399, da sa hun at den ordren allerede var "gått gjennom"(?) så hun satt heller ned prisen på den første ordren min og så slettet hun den siste ordren. Mulig det kan være grunnen til at jeg fikk den sendt nå? Lenke til kommentar
txvz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Snakket med kundeservice på fredag og de sa at de hadde fått inn noen av ps3ene og de var allerede pakket og sendt. Resten av ps3ene skulle komme til de i løpet av helgen og ble sendt rett over helgen. ps3ene ble sendt fra Arna visstnok. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det ingen plasser på nettet hvor det er mulig å få tak i en 60 gb PS3? Skulle gjerne hatt en til jul, men det er jo umulig å oppdrive! ( Om noen har en PS3 60 GB å selge meg, så vennligst send meg en PM ) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Søren, skulle bestille PS3 40GB fra expert i dag, men de får ikke inn før i februar sa dei. Noen som vet om hvor de har PS3 40GB på lager, til en grei pris? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=82531 Prisguide(n) er vennen din. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Yes, den har jeg sjekket men har ofte opplevd at lagerstausen til prisguiden ikke stemmer, så bare lurte på om noen visste om en konkret side hvor de hadde den på lager (tenkte å slippe å se gjennom så mangen i prisguiden). Men nå har jeg bestilt fra Elprice.no! Til 3500 inkl. frakt, så håper inderlig der er en PS3 40GB til overs til meg etter at alle som har reservert har fått sine Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som har fått noe? Regner med at ingen fikk, og alle må vente til neste uke..? "sist i uke 50.." Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det pittelille lageret de fikk er utsolgt allerede, så vil anbefale folk som vil ha PS3-en til jul å importere fra VGP eller kjøpe enkelt og greit fra komplett. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er vel stor sjangs for at både 60gb'n og 40gb'n kommer inn med samme parti, som skal være hos elprice 14/12 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis det er noen som ikke orker å vente mer og har lyst til å avbestille, så vær så snill og send PM til meg så jeg kan få det på mitt navn Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er vel stor sjangs for at både 60gb'n og 40gb'n kommer inn med samme parti, som skal være hos elprice 14/12 Tror du det? det tror ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå